Miltä sinusta tuntuisi, jos 21 vuotias läheisesi menisi 32 vuotiaan kanssa naimisiin?

mitäpä tuossa. itse en näe ongelmaa ja ikä on vain numeroita harva tuskin ensimmäisenä tavatessaan unelmien miehen/naisen miettii minkä ikäinen hän on :) ja varsinkin kun itsekkin seurustelen itseäni 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. jonka kanssa sain juuri lapsen ja joku kaunis päivä vielä naimisiin haluaisin.

• Tykkää
Reactions: SuskiK
Ei tuo mikään mahdoton ikäero ole, meillä oli juuri nuo samat iät kun naimisiin mentiin, ja hyvin on pärjätty. Mies oli ehtinyt "juoksujansa juosta", ja oli tuon ikäisenä juuri samalla tavalla valmis sitoutumaan, kuin itsekkin olin. Lisäksi oli jo pitkään ollut työelämässä, ja vaikutti paljon vakaammalta ja luotettavammalta kuin "oman ikäiset miehet".

Nyt asutaan yhdessä omakotitalossa, lapsi tulossa ja kaikki hyvin. En oikeastaan ikinä edes mieti ikäeroa, sillä ollaan henkisesti hyvin "samanikäisiä". Ottipa tuossa vain silmiin, kuin olisit kirjoittanut meistä, kun oli samat iät silloin aikoinaan naimisiin mentäessä. :)

Meillä on ikäeroa 8 vuotta ja minä olen se 21v. :D naimisiin tosin tuskin koskaan mennään, asutaan yhdessä ja esikoista yritetään. Tosin tuntuu siltä että meidän iät pitäisi olla toisin päin. Mä haluan perheen ja olen valmis lopettamaan baareissa juoksemisen mutta miehelle kaverit ja kalja on edelleen todella tärkeitä. Kyllä se perheenkin haluaa mutta ei kai vielä ajattele että pitäisi rauhoittua. Olis kyllä kiva nähdä että se pystyy olemaan erossa kapakoista jo ennen kuin raskaaksi tulen. :/

Yhteistyössä