Tuleeko siinä oksennus? Ootko saanut jotain rauhottavaa ensin?inhottavalta, onneksi on sopeasti ohi. mUlle tehtytodella monta krt ja olen jännittäjätyyppiä
Joo mä sanon että saatan olla tosi arvaamaton kun mulle tunkee putkia kurkkuun jos en oo rauhotetussa tilassa.Pyytäessä saa, silloinkin (täälläpäin) vastahakoisesti. Olen sanonut suoraan, etten pysty ilman.
Tuleeko siinä oksennus? Ootko saanut jotain rauhottavaa ensin?
Älä huoli ne pitää väkisin kiinni. Mulla oli yksi mies sairaanhoitaja pitämässä väkisin kiinni ja kun jouduin sen jälkeen labraan kaikki katsoivat kun naama oli täynnä pieniä verenpurkaumia. Mutta yksi mummo joka oli ennen mua sanoi että eipä se tuntunut oikein miltään eli joku vissiin pärjää ihan hyvinkin.Joo mä sanon että saatan olla tosi arvaamaton kun mulle tunkee putkia kurkkuun jos en oo rauhotetussa tilassa.
No huh! Mä oon menossa yksityiselle, toivon että kohdeltaisiin ihmismäisesti.Mä oksensin gastroskopian aikana muutaman kerran verta ja en saanut rauhoittavia. Tajuttomaksi menin verenhukan takia. Tähystys oli kuulemma kestänyt kaiken kaikkiaan 40 minuuttia. Tuohon kylläkin sisältyy verensiirto, elvytysryhmän toimenpiteet ja ties mitä vielä.
Kyllä muakin hyvin kohdeltiin. Jouduin vain tuohon tähystykseen leikkauksen jälkeen akuutisti kun aloin oksentamaan verta. Vatsan valtimo ei kestänyt särkylääkkeitä, mitä annettiin leikkaukipuihin. Onneksi toi tapahtui sairaalassa, sillä muuten olisin kuollut verenhukkaan.No huh! Mä oon menossa yksityiselle, toivon että kohdeltaisiin ihmismäisesti.
Mä sain molemmilla kerroilla rauhottavaa pyytämättä. Ei se tutkimus kiva ollu mutta siitä selvis. Puudute ei auttanu. Kannattaa muistaa se että mitä enemmän "laittaa vastaan" sitä kurjempaa se on. Mahollisimman rentona ja muistaa hengittää RAUHALLISESTI. Mulla oli loistavat hoitsut jotka osas rauhoittaa hyvin ja tsempata. Oksennusta ei tullu mutta limaa ja sylkeä, meni paita vaihtoon. Oli se toisaalta ihan mielenkiintosta katella ruudusta omaa mahaansa ja sisuksia.No joo, mulla on ollut semmosta kurkku/närästysoiretta johon kumminkin auttoi lääkärinmääräämä happosalpaaja. Kunnes ne loppu. Sain nyt uuden satsin ja oikeestaan itse lähdin tota kyselemään tota röörikuvausta, kun mun mielestä mun ruokatorvi on kummallisen tuntuinen. Eipä hotsittais kyllä sinänsä mennä, mut aika on varattuna ja kokemushan se on sekin...
Mietin vuelä, että eihän se saleen voi olla yhtä kauhea kuin poskionteloiden punkteeraus. Puhuin aikaa varatessa esilääkityksestä joten oletan saavani jotain rauhottavaa ja yleensä semmoiset lääkkeet tekee mut tosi hyväntuuliseksi.
No alentavalta se tuntu siinä maata kuolaamassa. Kyllä ne suojaa mut toisella kertaa silti kastu.Ja ne on taatusti tottuneet eikä moksiskaan.Hyi toi kuulostaa kyllä ikävältä että tulee kuolaa paidalle. Alentavaa. Voih. No, kaitpa ne on tottunu.