Miltä naisesta tuntuu, kun "enää ei voi lopettaa"?

  • Viestiketjun aloittaja Esileikkiä
  • Ensimmäinen viesti
Esileikkiä
Olin kerran varatun n. 40-vuotiaan aasialaisleidin kanssa sillai. Hän teki heti alussa selväksi, ettei varattuna voi mennä juttelua ja halimista pidemmälle. Hän olikin tunnettu sellaisena kilttinä enkelinä, joka ei miesteen matkaan lähtenyt.

Tunteet olivat kuitenkin niin voimakkaat, että että homma meni suuteluksi ja siinä välissä hän sanoi vähän epävarmana, että "kohta ei voi lopettaa". Pistin tietysti pökköä pesään (no en vielä ihan sillä lailla) ja hän kiihottui aina vain lisää.

Kohta hän huohotti korvaani, että "enääh eih voih lopettaaaah" - ja asia oli todellakin niin! Hän tuli päälleni sellaisella vimmalla, että vieläkin hrrrr.... tärisyttää. Pieni nainen vei minua sellaisella otteella, että huh huh!

Siitä oli vain pieni askel eteenpäin. Se oli PANO! Ja voi juma... kun tuollainen 4-kymppinen leidi voi olla hyväkroppainen ja kaunis ja ne himot! Teinit haisee - kyllä nainen pitää nauttia kypsänä!

Jälkeenpäin hän jutteli minulle vakavana, että se oli hänen elämänsä ensimmäinen hairahdus ja vannotti minua pitämään suuni supussa. Silti hän oli innoissaan tapahtuneesta ja kiusoittelee minua sillä.

Tulikin mieleen, että miltä naisesta tuntuu, kun ei enää todellakaan voi lopettaa (järki sanoo, että on väärin, mutta silti ei voi)? Miehistähän sanotaan, että he ajattelevat tuossa tilanteessa vehkeillään..
 
pikkari..
Alkuperäinen kirjoittaja Esileikkiä;11604865:
miltä naisesta tuntuu, kun ei enää todellakaan voi lopettaa (järki sanoo, että on väärin, mutta silti ei voi)?
sellaiselta että tekee hemmetisti mieli. :) siltä että haluais sen sisälle ja heti ja imeä sen sisuksiin niiiin.
 
Myös Rva.työmatkalainen.
sellaiselta että tekee hemmetisti mieli. :) siltä että haluais sen sisälle ja heti ja imeä sen sisuksiin niiiin.

Kyllä on tuttu tilanne,joskus vain sattuu niin? Itse koin sen niin,että kun "halut heräsi" kielletty hedelmän maku" höysteenä,(aviosiipan luo lähdössä?)Kun oikeen teki kutaa,oli pakko hokea.Elä missään nimessä vielä lopeta,siinä vaiheessa on tilanne,että ei kertakaikkiaan pysty lopettamaan.

Tässä tapauksessa oli "homma hallussa"
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Mun mielestä nainen pitää saada tällaiseen tilaan, ennenkuin alkaa naimaan. Siitä syntyy vasta oikeaa nautinnollista seksiä. Mikään ei ole niin hienoa, kuin kiimainen nainen ja pillu, joka syö kädestä.
 
Viivi
Mun mielestä nainen pitää saada tällaiseen tilaan, ennenkuin alkaa naimaan. Siitä syntyy vasta oikeaa nautinnollista seksiä. Mikään ei ole niin hienoa, kuin kiimainen nainen ja pillu, joka syö kädestä.

Olet taas kerran oikeassa. Ihana mies.

Tuntuu aivan mahtavalta, kun mies on ensin saanut sellaiseen kiimaan, ettei kestä enää hetkeäkään, vaan kalu on ihan pakko saada sisälle. Tällaisessa tilassa saa aivan mahtavan orgasmin.
 
Viimeksi muokattu:
Se/Rva tm"
Olet taas kerran oikeassa. Ihana mies.

Tuntuu aivan mahtavalta, kun mies on ensin saanut sellaiseen kiimaan, ettei kestä enää hetkeäkään, vaan kalu on ihan pakko saada sisälle. Tällaisessa tilassa saa aivan mahtavan orgasmin.
Itselleni kyllä pelottava tunne on/ettei miesystävälläni "tulisi siemensyöksy muutamasta työnnöstä"
Jos pimpero ahnaasti hamuaa"on käynyt joskus niinkin."Tunnelma latistuu jos jää puutteeseen,eikä uusi erektio siihen hätään ehdi? ?? Paras valita kokenut "kunnon miehinen mies.
 
Viimeksi muokattu:
Qguline
Alkuperäinen kirjoittaja Se/Rva tm";11609947:
Itselleni kyllä pelottava tunne on/ettei miesystävälläni "tulisi siemensyöksy muutamasta työnnöstä"
Jos pimpero ahnaasti hamuaa"on käynyt joskus niinkin."Tunnelma latistuu jos jää puutteeseen,eikä uusi erektio siihen hätään ehdi? ?? Paras valita kokenut "kunnon miehinen mies.

Olet "IHAILTAVAN REHELLINEN"ja avoin nainen sinunlaistasi naista JUMALOIN.
Missähän seuraavaksi "matkustat" (puhti piisaa)???
 

Yhteistyössä