Miltä näytit tavatessasi miehesi?

  • Viestiketjun aloittaja tylsyys iskee
  • Ensimmäinen viesti
tylsyys iskee
Olitko laiha, normaali, pyöreä, todella lihava?
Juhlatamineissa vai verkkarit ja kumpparit jalassa?
Hiukset ja meikit laitettuna vai naama täydessä kukoistuksessa ja ilman meikkiä?

Huvin vuoksi kyselen :)
 
"vieras"
Sopusuhtaiselta, meikit naamassa, bilevaatteet päällä. Tosin jos niitä bilevaatteita nyt katsoisi, niin nauru pääsisi. Vuosi oli meinaan -92. Ihan kakarina tavattiin, mutta yhdessä ollaan ja yhdessä toivottavasti pysytään jos mies ei mua pihalle laita :)
 
En varmastikaan niin hyvältä kun luulin näyttäväni :D Olin ihan liian kännissä, nykyistä pulleampi, vaaleehiuksinen. Bilekamoissa ja laitettuna (tai no, sen verran kun aamuyöllä on laittamisesta jäljellä).
 
Hoikka olin (48 kg & 168 cm). Blondi. Päällä oli mitkälie biletysvaatteet, varmaan kireät ja hyvin matalavyötäröiset farkut & toppi, tai sitten lyhyt hame & toppi. Meikkiä oli hieman.

.....ollapa vielä sen näköinen :|
 
"vieras"
Ei oo kovin selkeää muistikuvaa millon ollaan tavattu,aika pitkään liikuttiin satunnaisesti samassa porukassa ja sitä kautta pikkuhiljaa tutustuttiin. Suht samankokonen olin,ehkä jokusen kilon kevyempi. Hiukset oli mulla nykyistä pidemmät ja meikkiä vähän enemmän,muttei hirveästi. Vaatteet oli sitä vuosituhannen lopun (n -97-99) "massatyyliä" - ei mitään ihan trendihuippua mutta sellasia mitä "kaikki" käytti.
 
"vieras"
olin tosi hoikassa kunnossa. Mulla oli tummanruseka "victoria beckham" polkkatukka, mustat sukkahousut, valkoinen tunika, ballerinat, musta jakku ja vihreä huivi. Miehelläkin oli ihan perusvaatteet, mutta se on nykyään paljon paremman näköinen kuin tuolloin :D
 
"vieras"
Pyöreä voisi kait parhaiten kuvailla olomuotoa 159cm/63kg. Päällä oli farkut ja intianpuuvillainen yläosa, jotkut sandaalit oli muistaakseni jalassa. Hiukset oli auki ja silmissä muistaakseni ripsiväriä. Perusarkilook, tavattiin keskiajanmarkkinoilla. Hän oli myymässä nahkatöitä.
 
Viiveri
Mulla tais olla puolipitkä punertava tukka, jalassa sellaset rennot farkut ja pirtsakka huppari. Olin varmaan viitisen kiloa kevyempi kuin nyt, sellanen hoikka... Ei meikkiä. Krapulaisena menin viettämään sunnuntaita kaverille. Kaverilla oli uusi komea kämppis, joka olikin sitten melko pian mun "kämppis" :D
 
minnee
En muista tarkkaan, siitä on kuutisentoista vuotta. Pitkä nahkatakki, trumpettilahkeiset samettihousut, pörrötukka... Mies sanoo, että muistaa, että tuoksuin tupakalle ja uuniomenalle. Oltiin niin pentuja. Alettiin seurustella muutama vuosi myöhemmin.
 
Melkein 18 vuotta nuoremmalta... ja paljon kevyemmältä.
Ravintolassa tapasimme, joten meikattu olin ja mekko päällä.
Mies muistuttaa paljon enemmän ulkoisesti sitä miestä johon ihastuin,( tässä välissä kerkisi kasvattaa vatsaa ja lyhentää hiuksia. Mutta nyt on vatsa kateissa ja kutrit liehuu...) kuin minä sitä naista, johon mies kiinnitti katseensa.
 

Yhteistyössä