Miltä miehen käytös kuulostaa?

• Viestiketjun aloittaja mimmi1
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Aika kummallisesta asiasta ap:n mies on suutahtanut, lapsellista käytöstä mielestäni. Eikö se mies nyt voinut vaikka ensin suusanallisesti ilmoittaa, että häntä käy ärsyttämään kolina? Ei kai kukaan nyt ihan tuosta noin vaan mene ja tempase toisen omaisuutta hajalle. Jos noin äkkipikainen mies on kyseessä, mä ap:n housuissa kyllä pelkäisin tehdä kotonani enää yhtään mitään. Ja kun vielä noin mitätön asia kyseessä, mitäs jos mies saa myöhemmin jonkin isomman syyn hermostua...Sittenkö se heittää ap:n pitkin seiniä??

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika kummallisesta asiasta ap:n mies on suutahtanut, lapsellista käytöstä mielestäni. Eikö se mies nyt voinut vaikka ensin suusanallisesti ilmoittaa, että häntä käy ärsyttämään kolina? Ei kai kukaan nyt ihan tuosta noin vaan mene ja tempase toisen omaisuutta hajalle. Jos noin äkkipikainen mies on kyseessä, mä ap:n housuissa kyllä pelkäisin tehdä kotonani enää yhtään mitään. Ja kun vielä noin mitätön asia kyseessä, mitäs jos mies saa myöhemmin jonkin isomman syyn hermostua...Sittenkö se heittää ap:n pitkin seiniä??
No minä en pelkää, kun hän ei ole kymmenen vuoden aikana ollut väkivaltainen, siis siitä ei ole pelkoa. :D onneks sentään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Esität miehellesi _suullisen_ anteeksipyynnön ilman sanoja, luulen että sillä tavalla homma hoituu nopeiten ja pääset tästä suuresta järkytyksestä jatkamaan elämääsi ilman että tarvitse käyttää tätä tapausta tekosyynä miehen kyykyttämiselle.
:LOL: :LOL: :LOL: Sori jaska. Nyt en oo samaa mieltä ollenkaan..

Nyt pitää keskustella miehen kanssa, että jos noin menettää hermonsa astioiden kolinoista, niin voisiko mies vastata vaikka vallan tiskit ja sää ottaisit vastapainoisesti esim. kämpän imuroinnit vallan vastuulle tjms.

Ja kyllä sitä kiukustuneen tulisi enemmin pyytää anteeksi tuollaista, kun sitä, että toinen tekee jotain ns. "väärin", ja toinen menettää hermonsa siitä.

Muutenhan sitä pitäisi neuvoa niissäkin asioissa sillain, että kun nainen puuttuu miehen "väärin" tekemisiin kotihommiin, niin mies pyytelee anteeksi vaikka nainen ois just rikkonut suuttuneena miehen kännykän/tietokoneen osan tjms. :D
Kommenttini oli tarkoiteuttu vitsiksi :D
No hyvä, nauruni meni oikeaan kohtaan :xmas: hetken mietinkin jo, että oletkohan sittenkin tosissasi ja heitin loput tekstit sen pohjalta :D

Toinen tapa ärsyttää/protestoida (alitajuntaisesti?) on ruveta siivoamaan/tiskaamaan/imuroimaan juuri silloin kun toinen on tullut töistä tai on muuten väsynyt.
Tälläisen ´passiivisen/piiloitetun´ agression harjoittajalla säilyy näppärästi ns. Plausible deniability, Voi siis näppärästi kieltää että sen teon tarkoituksena oli nuo yllä mainitut asiat.

Kieroa ja ovelaa peliä sanon minä !! :D Mutta valitettavan yleistä.
Ihanaa ajatusmaailmaa, Mistä tuollaisia oletkaan keksinyt :D

Ei kyl me naiset vaan ollaan kieroja, ettei ees ite huomata kieroutuneisuuttamme :saint:

No sitä mieltä, että tuli mieleen onko teillä vielä lapsia?? Sun mies varmaan heittelisi telkkareita seinään, kun mietin millanen meteli jo yhdestäkin 2-vuotiaasta välillä lähtee, etenkin jos se leikkii jollain muumi-puhelimella :xmas: En noin hermoheikkoa miestä kestäisi puolisona..

Yhteistyössä