Miltä miehen käytös kuulostaa?

• Viestiketjun aloittaja mimmi1
  • Ensimmäinen viesti
mimmi1
Olin laittamassa tiskejä, siis astianpesukoneesta kaappeihin. Lautasia laitellessa kuului oikeastikkin kovaa kolinaa (en osaa laittaa astioita niiden kolisematta), niin mies hermostui siitä ja heitti mun puhelimen lattialle täysillä. Ei onneks menny rikki.
Ottaa pattiin, en voi käsittää käytöstä----
Ja vielä sanoi, että jos jatkan kolistelua, niin heittää puhelimen uudelleen. Lopetin keittiön siivoamisen ja astioiden laittamisen ja sanoin että kokoa puhelin justiinsa, ennenku hermostun. ja onneksi kokosi sen.
Tapahtuuko kenelläkään muulla kotona tällaista? Minusta tuntuu, että meillä on ainoastaan tuollainen ukko talossa, joka vähän välillä herppaa.

apsi
Liian lyhytpinnainen. Hyvä, että sait pidettyä puolesi. Mitä tapahtuu, jos muistutat, että et vittumaisuuttasi kolistele, vaan hommat on vaan tehtävä, tuli ääniä tai ei? Omani nakkasi kerran tavaraa seinään suunnilleen yhtä pienestä asiasta. Ilmoitin, ettei moinen käytös kuulu kotiin, jossa pitäisi olla rauhaa ja turvallisuutta. Toista kertaa ei onneksi ole heitellyt mitään.

..... varaan tästä kommentointi tilan itselleni....

=)

Ihan varmasti kolistelit normaalisti niitä astioita.?
Ei liittynyt mitään aikaisempaa kireyttä asiaan kenties?
Et suutuksissasi/mielenosoituksellisesti kolistellut astioita enempää kuin normaalisti? kysyitkö äijältä mitä se on noista asioista mieltä?

Arvaamattomalta ja lyhytpinnaiselta touhulta kuulostaa. Ehkä olisi keskustelun paikka, miksi mies noin käyttäytyy, mikä ottaa hermoille noin lujaa?

Jos meillä tapahtuis vastaavaa, tekisin kyllä varsin selväksi, että se on siitä lähin miehen homma tuo koneen tyhjennys, ja mieluusti niin ettei siitä kuulu MITÄÄN ääntä!

ap
no se hermostui siitä, kun minä aina kolistelen astioita... :O kai minä sitten niin väärin teen, ehkä mun pitää muuttaa tapojani, mutta mun mielestä ei ole ihan oikein, että sen johdosta hän heittää mun puhelimen lattialle, niin että se puhelimesta irtosi kaikki osat, nyt se on kyllä koottuna. mitä mieltä ootte?

ap
no se on sellanen luonteeltaa, et jos kaikki ei mee niinkuin tahtoo, niin ottaa hermoon. kai sillä on vähän luonteessa jotain vikaa. heikkohermo ja jääräpää. mutta ei se nyt yleensä tommonen ole

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no se on sellanen luonteeltaa, et jos kaikki ei mee niinkuin tahtoo, niin ottaa hermoon. kai sillä on vähän luonteessa jotain vikaa. heikkohermo ja jääräpää. mutta ei se nyt yleensä tommonen ole
No mää luultavasti sanoisin, että herra on hyvä ja tulee näyttämään miten tiskit laitetaan kolistelematta niitä :D (ja voipi tehdä sen muutenkin, koska mää en vaan osaa niitä laittaa näköjään :saint: )

No joo, oikeasti ottaisin selvää, mikä siinä oikeasti oli. Ei kai kukaan voi hermostua vaan siitä, että kolistaa liikaa astioita...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No mää luultavasti sanoisin, että herra on hyvä ja tulee näyttämään miten tiskit laitetaan kolistelematta niitä :D (ja voipi tehdä sen muutenkin, koska mää en vaan osaa niitä laittaa näköjään :saint: )
No arvaa sanoinko :) ja tulin murjottamaan tänne...

No arvaa sanoinko :) ja tulin murjottamaan tänne...
Oletko ihan oikeesti sitä mieltä, että mies suuttui vain ja ainoastaan siitä, että astioita kolisteltiin liikaa?

Ettei ollut mitään muuta seikkaa siinä ekana tjms.

Ota nyt selvää, miksi toinen oikeasti kimmastuu noin. Ei kai kukaan voi astioidan kolistelusta noin kimmastua...

-Jonttu-

No joo, oikeasti ottaisin selvää, mikä siinä oikeasti oli. Ei kai kukaan voi hermostua vaan siitä, että kolistaa liikaa astioita...
Peesi tälle, näin mäkin sanoisin.

Yhteistyössä