Miltä tuntuu olla nainen jolla ei ole vientiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tylsä tavis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tylsä tavis

Vieras
Kaikki ulkonäköjutut, pukeutuminen yms on kokeiltu. Ei tuloksia suosiossa. Olen siis panostanut olemaan iloinen, ystävällinen ja mukava. Olen vain niin masentunut, koska haluaisin olla kaunis, viehättävä ja seksikäs. Masentaa, harmittaa, tämä on elämäni suurin ongelma. Kaikesta muusta selviän loistavasti.
Kertokaa muut ei niin upeannäköiset naiset miten selviätte? Mikä korvaa ulkonäön ja huomion?

Rekisteröidy nettideitteihin niin saat rajattoman määrän ehdotuksia miehiltä eikä sinun itsesi tarvitse tehdä sen eteen paljon mitään.

Yksi mahdollisuus on muuten sekin, että liikaa yrittäessäsi "ylitälläydyt" tai olet muiden mielestä teennäisellä tavalla mukava.

Yleensä vähemmän on enemmän. Se huomionhakuisuus voi alkaa huokua esille väärällä tapaa ja silloin et kyllä saa yhtään positiivista huomiota aikaiseksi.
Kokeille vaikka pieraista seuraavan kerran sen työkaverimiehen seurassa, takuulla saat huomiota ja jos huumorimiehiä on huonolla tapaa niin :D

Sen oon huomannu et mitä vähempi kaipaat sitä muiden huomiota ja hiukan olet vetäytyvä (ei siis täysillä murjotellen) niin kyllä sua jollain tapaa yritetään väenväkisten "huomioida"?
Ehkä kannattaa käydä pari kertaa psykologin juttusilla jos tuo huomionhalua ei ota helpottaakseen? Ihan siis hyvällä sanon. Me kaikki vanhenemme ja mikään ei ole surullisempaa kuin nääntyä tyhjänpäiväisistä asioista kun kaikki muu on hyvin. ;)

[QUOTE="Heh";30420115]Yleensä vähemmän on enemmän. Se huomionhakuisuus voi alkaa huokua esille väärällä tapaa ja silloin et kyllä saa yhtään positiivista huomiota aikaiseksi.
Kokeille vaikka pieraista seuraavan kerran sen työkaverimiehen seurassa, takuulla saat huomiota ja jos huumorimiehiä on huonolla tapaa niin :D

Sen oon huomannu et mitä vähempi kaipaat sitä muiden huomiota ja hiukan olet vetäytyvä (ei siis täysillä murjotellen) niin kyllä sua jollain tapaa yritetään väenväkisten "huomioida"?
Ehkä kannattaa käydä pari kertaa psykologin juttusilla jos tuo huomionhalua ei ota helpottaakseen? Ihan siis hyvällä sanon. Me kaikki vanhenemme ja mikään ei ole surullisempaa kuin nääntyä tyhjänpäiväisistä asioista kun kaikki muu on hyvin. ;)[/QUOTE]

Tuo on muuten aivan totta, että mitä vähemmän yrittää saada huomiota niin sitä enemmän sitä silloin tulee. Tosin huomaan, että naisilta saan kyllä huomiota kun sitä toivon, mutta tosiaan miehiltä tulee niin kovin harvoin.
Pääsenkö muka tk:n kautta psykologin juttusille... en varmaan. Täytyy kait mennä yksityiselle.

En ole ikinä ymmärtänyt tätä. Mitä ihmeen vientiä sinä kaipaat? Huomio miehiltä joista et välitä? Ymmärtäisin jos itkisit yhden kunnollisen perään mutta pitääkö niitä nyt useita olla?

Eiköhän jokaisella ole ne elämänsä omat kärsimykset ja traumat. Minulla on sellainen, että en ole koskaan hyväksynyt omaa ulkonäköäni. Nyt vanhetessa tilanne vain pahenee, koska ikä ei tee hyvää ulkomuodolle. Painoa myös tulee koko ajan lisää salakavalasti. Muistutan niin kovasti sukuni naisia ja meidän geenit eivät ole ulkonäölle mairittelevia, isot luut, leveä lantio, leveä naama, iso nenä, kaikilla on ylipainoa (minulla vähemmän, koska urheilen paljon). Elämässäni myös muita "normaaleja" ongelmia, mutta tämä ulkonäkö/itsetuntoasia on sellainen, että harmittaa eniten ja tästä ei kehtaa valittaa tutuille.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsimys;30420948:
Eiköhän jokaisella ole ne elämänsä omat kärsimykset ja traumat. Minulla on sellainen, että en ole koskaan hyväksynyt omaa ulkonäköäni. Nyt vanhetessa tilanne vain pahenee, koska ikä ei tee hyvää ulkomuodolle. Painoa myös tulee koko ajan lisää salakavalasti. Muistutan niin kovasti sukuni naisia ja meidän geenit eivät ole ulkonäölle mairittelevia, isot luut, leveä lantio, leveä naama, iso nenä, kaikilla on ylipainoa (minulla vähemmän, koska urheilen paljon). Elämässäni myös muita "normaaleja" ongelmia, mutta tämä ulkonäkö/itsetuntoasia on sellainen, että harmittaa eniten ja tästä ei kehtaa valittaa tutuille.

Otan osaa. Se on jännä, että oma ulkonäkö vituttaa paljon enemmän kuin muiden vaikka muita ihmisiä joutuu katselemaan enemmän.

Ehkä sä yrität saada sitä huomiota väärästä paikasta?

Takaan että monikin mies voi rakastua suhun, mutta sen pelkän huomion hakeminen baarista tai koulusta tai muualta voi olla vaikeaa. Suosittelen tutustumaan mukavilta vaikuttaviin yksittäisiin ihmisiin treffien kautta.

//muoks. eli tarkoitan esim. deittisivustoja, joilla voi aloittaa tutustumisen kirjoittelemalla.

Yhteistyössä