M
"mimmi"
Vieras
jos saa niin hyvin vähän, ei mitään suuria tunnekokemuksia,ei hyvästä eikä pahasta, mutta raivostuminen seuraa pikkujutuista..
mulle oudointa on se että mulla on ennen ollut aina normaalisuhde ruokaan(se ei siis ole muuten ollut ajatuksissa kuin ehkä sitene ttä suunnittelee kauppalistaa),nyt osatn kaikkia herkkuja,syön syön syön syön.. eikä tunnu miltään,silti yritän hakea siitä herkkujen syömisestä hyvää oloa,vaikka ei tunnu miltään ja mitä enempi ei tunnu miltään sitä enempi syön erilaisia herkkuja,ikäänkuin yrittäen saada hyvää oloa edes jostain.
saatan siis syödä jätskin, pistää pakastepullat uuniin,keittää kahvit.. syödä pullaa ja kahvia.. sitten avaan karkkipussin.. syön niitä. eikä tunnu miltään..
enenn se herkkuhetki oli kiva juttu..
mulle oudointa on se että mulla on ennen ollut aina normaalisuhde ruokaan(se ei siis ole muuten ollut ajatuksissa kuin ehkä sitene ttä suunnittelee kauppalistaa),nyt osatn kaikkia herkkuja,syön syön syön syön.. eikä tunnu miltään,silti yritän hakea siitä herkkujen syömisestä hyvää oloa,vaikka ei tunnu miltään ja mitä enempi ei tunnu miltään sitä enempi syön erilaisia herkkuja,ikäänkuin yrittäen saada hyvää oloa edes jostain.
saatan siis syödä jätskin, pistää pakastepullat uuniin,keittää kahvit.. syödä pullaa ja kahvia.. sitten avaan karkkipussin.. syön niitä. eikä tunnu miltään..
enenn se herkkuhetki oli kiva juttu..