MILTÄ TUNTUU, KUN MIEHENNE KEHUU KAVEREITASI KAUNIIKSI TMS.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noob
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noob

Vieras
Onko teillä kaikilla niin mainio itsetunto ja luottamus vahvana, että jos miehenne sanoo ystäviäsi kauniiksi, hyväkroppaisiksi, tms., niin teille se on ok ja jopa "mukava kuulla"?

Minulla on muutama hyvännäköinen ystävä, enkä halua edes kysyä mieheltäni mitä mieltä heistä, sillä tiedän, että miehestä he ovat kunnon seksipommeja. Siksi yritän tavata ystäviäni muualla kuin mieheni läsnäollessa, jotenkin minua ahdistaa tilanne, että mieheni silmäilisi näitä ystäviäni ja pitäisi heitä paremman näköisinä kuin minä. Vaikka luotan mieheeni, mutta siis ajatuksetkin satuttavat.

No jos OIKEASTI syytä kehua kauniiksi niin totean että oikeassa olet. Jos taas kehuu jotain reväistyä kauhistusta niin häpeän miehen puolesta. Itsekin kehun sekä naisia että miehiä jos syytä on, hyvältähän ansaitut kehut jokaisesta aina tuntuu, turha niistä on kenenkään herneitä vedellä :D

Juuri näin kun Phoenix sanoi, toisen kauneus ei oo multa pois. Ja jos kerta asia on näin, että ystävä on kaunis ja vieläpä miehen mielestä, ni minkäs faktalle voit.
Mutta itsetunto ei oo niin hyvä etteikö se mitenkään vaikuttais. Tulee lähinnä sellain olo, et kun itte on vaan tämmönen... :/

No mulla ei ole sellaisia kavereita jotka olisivat miehen mieleen, on itse joskus sanonut.
Mut eipä se ollut kivaa kuunneltavaa kun yhden hyvän kaverin exä kuolasi netissä vieraita naisia ja ääneen kommentoi sitten meille, antoi neuvoja kuinka kaverini tulisi pukeutua ja mikä näyttää helvetin hyvältä.. No, onneksi onkin exä. :)

Kyllähän tuo mies välillä sanoo,jos on nänhnyt hyväkroppasen naisen salilla.
Noo eihän tuo tietysti kivalta tunnu,mutta....Varsinkaan nyt,kun en ole päässyt vie ite salille poitsun syntymän jälkeen.

joo, mäkin vedin herneen nenään, ku mies rupes kännissä selittää, et kun mun joukkuekaveritkin on hyvännäkösiä, loput meni jo kuuroille korville, kun kihisin ja sit alotin motkotuksen, mies kai oli kuitenkin yrittäny sanoo et hänen mielestä olen paras..joo huono itsetunto

Kaverin mies on sellainen, että esim. kaupassa sanoo vaimolleen: "Kato, toi on tosi hyvän näköinen!" tai "Vau, onpas tolla isot ja hyvän näköiset tissit. Miks sulla ei oo?" On myös sanonut vaimoaan esim. huoraksi tai ettei sen roikkuvan mahan alta näy edes karvoja ja "tavaran" olevan liian iso.. Sanoi myös kerran tanssivansa mieluiten äitinsä kanssa, kun sillä on isoimmat tissit!!! Vaihtoehtoina oli siis oma vaimo, mä ja äitinsä. :o

Kyllä se asiallisesti saattaa sanoa jossain yhteydessä jonkun naisen ulkonäöstä että "on ihan kaunis/kivan näköinen", mut ei se ala mässäillä sillä että "voi vittu ku on seksikäs ja isotissinen ja hyväperseinen!!!" :kieh:

Eipä ole muita kehunut, ja jos jota kuta kehuisi kauniiksi, ilman ylimääräisiä yksityiskohtia, nielisin sen hymyssä suin. Toki pitäisi vähän möksähtää jos alkaisi minua johonkin vertailemaan...
No, onneks on hyvä tapainen mies :heart: En mäkään hälle kehu muita miehiä.

Yhteistyössä