Miltä tuntuu ja miten toimit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletetaan, että istut vaikka terassilla kaverisi kanssa ja siihen tulee pari miestä juttelemaan kanssanne. Toinen miehistä selvästi on kiinnostunut sinusta vaikka ei sitä suoraan sano, antaa siis vain eleillä ymmärtää. Jos olet varattu niin tunnetko silti mielihyvää kun toinen mies osoittaa kiinnostusta sinuun vai poistutko paikalta? Miten asia vaikuttaa sinuun? En sitten tarkoita, että lähtisit miehen mukaan vaan sitä, että tunnetko itsesi halutuksi? Vai onko asialla mitään merkitystä sinulle?

Itselleni sattui juuri tällainen tilanne ja minusta tuntui hyvälle saada huomiota myös toiselta mieheltä. Tulla vain huomatuksi naisena. Kotona kun harvemmin mitään kohteliaisuuksia mieheltä kuulee (ainakaan meillä).

Vastaanko rehellisesti? Mua ällöttää miehet jotka liimautuu kylkeen baareissa. Koska musta se on NIIN epätoivoista. Joten yleensä mä olen hyvin viileä heitä kohtaan. Tai jos ärsyttää tarpeeksi niin käsken niitä häipymään.

No vähän riippuu... Jos on semmoinen yli-imelä/humalainen/yliampuva/mielistelevä, ei vois vähempää kiinnostaa.

Mutta jos on ihan siisti ja asiallinen, nätisti osoittaa kiinnostuksensa ja antaa minun vapaasti ja rehdisti myös kieltäytyä kunniasta siitä suuttumatta, niin tokihan se lämmittää ja itsetuntoa nostaa.

Ehkä mie vähän hihittäisin ja tuumaisin herra Iskijälle, että "Hankihan sie lasit, veikkonen. Timantti se tuossa nimettömässä on, ku oikeen tarkkaan kahtoo!"

Ja totta helekutissa myhäilisin myöhemmin, ei siinä oo mittää pahhaa jos joku huomaa. Se on sitte eri asia, jos oisin niin vouhka että siitä heti vuosisadan romanssia kehittelisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Vastaanko rehellisesti? Mua ällöttää miehet jotka liimautuu kylkeen baareissa. Koska musta se on NIIN epätoivoista. Joten yleensä mä olen hyvin viileä heitä kohtaan. Tai jos ärsyttää tarpeeksi niin käsken niitä häipymään.

Samaa mieltä täällä :wave:

voin aivan hyvin jutella niitä näitä mutta teen selväksi että olen varattu eikä vieras liha kiinnosta.
Ei se että on naimisissa tarkoita sitä etteikö voisi kevyemminkin keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa, kun se pelkkää keskustelua on.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:

kuin myös.

No, riippuu siitä miehestä. Jos on ihan normaali mies, niin kait sitä vähän mielissään olisi. Mutta jos joku hikinen limanuljaska, se vain ällöttää. Tai joku casanova-tyyppinen joka liehittelee ihan kaikkia..

Mutta yleensä ottaen en pidä näistä vikittelijöistä ja silmäpelin harrastajista. Yleensä en heihin törmääkään, koska minulta ei tule vastakaikua, minun antama viesti elein ja ilmein on, ettei kiinnosta.

Saan kyllä kotonakin ihan yllin kyllin huomiota ja rakkautta, ei onneksi tarvitse elää millään tuntemattomilta saaduilta rippeillä.

Yhteistyössä