Miltä teistä kuulostaa? Miehen menot, kun mahdollisuus kahdenkeskiseen lapsivapaaseen aikaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"ärsyyntynyt"

Vieras
Mä olen lomalla, mies töissä. Lapsi lähti mummolaan ja meillä olisi tänä iltana ollut mahdollista kahdenkeskiseen parisuhteen hoitoon miehen kanssa. Mies ilmoitti päivällä, että töissä menee ylitöiksi. Oli tehnyt ylitöitä kaksi tuntia ja heti kun kotiin pääsi, vaihtoi vaatteet ja aikoi lähtä pyörälenkille. Kysyin sitten, että minkä mittaisen lenkin meinaa vetää. Kuulemma yhdistelmän, tunti pyörää ja tunti juoksua. Mä vähän otin nokkiini. Hienoa on se, että mies kuntoilee ja en sitä toki halua olla liiemmin rajoittamassa, mutta miks just tänä iltana tuommonen yhdistelmäjuttu, kun olis mahdollista viettää rento vapaa ilta ilman lasta???

Olen ehkä todella v-mäinen ja pikkumainen, mutta suutuin. Ja ilmaisin sen kyllä miehellenikin, mutta tuskinpa tuota edes kiinnosti.

Ei se haluu viettää sun kanssa kaksin aikaa, tykkää ennemmin urheilla.
Et sä kyllä kuulosta siltä että sun kanssa olisi tosi hauskaa viettää aikaa.

Sun kannattaisi nyt olla miehelle vähän mukavampi? Koita saada se taas viihtymään sun kanssa?
Sulla olis nyt pari tuntia aikaa keksiä sille joku ylläri kun saapuu lenkiltä?

Meillä kolme lasta ja lapsivapaata ehkä kerran vuodessa pari tuntia jos sitäkään. Jos mies tekisi tuollaisen tempun silloin niin voin sanoa, että helevetti olisi irti :( Tosin jos teillä on usein lapsivapaata, niin saattoihan mies ajatella, että haluat olla omassa rauhassakin? Mistäs noista miesten ajatuksista aina tietää?

Meillä kolme lasta ja lapsivapaata ehkä kerran vuodessa pari tuntia jos sitäkään. Jos mies tekisi tuollaisen tempun silloin niin voin sanoa, että helevetti olisi irti :( Tosin jos teillä on usein lapsivapaata, niin saattoihan mies ajatella, että haluat olla omassa rauhassakin? Mistäs noista miesten ajatuksista aina tietää?

No mummolat on 300km päässä, että ei todellakaan ole useasti näitä hetkiä. Meillä on vielä kohta toinen lapsi syntymäisillään, joten kahden keskiset ajat on todellakin kortilla tulevaisuudessakin.

Mies nyt on muutenkin aina semmonen, että tekee kaiken päähän pistostaan. Ei koskaan mieti mitään seurauksia. Hänestä oli ilmeisen hyvä ajatus lähtä nollaamaan työpäivä lenkille, ei varmaan käynyt mielessäkään, että voisi viettää aikaa mun kanssa.

Joo, oon ehkä liian herkkis näitten raskaushormonien kanssa. Ehkäpä annan asian vaan taas olla, ja uppoudun telkkarin ääreen.

tippaleipä plus putki = tällaset "ongelmat"

sulla on varmasti hyvä ja ihana mies joka ei nyt edes ymmärrä, että pahoitit mielesi hänen lenkilee lähdöstään. joku ehdotti, että keksi hälle tällä aikaa mukava ylläri - se olis kiva.
tai nauti itseksesi olosta - sekin on tärkeä taito ja jokainen sitä kaipaa.

onnea loppuraskauteen !

[QUOTE="a p";26674448] Hänestä oli ilmeisen hyvä ajatus lähtä nollaamaan työpäivä lenkille, ei varmaan käynyt mielessäkään, että voisi viettää aikaa mun kanssa.
[/QUOTE]

Tää on muuten totta, itsekin lähden mielelläni raskaan työpäivän jälkeen nollaamaan pään. Voisitko keksiä jotain kivaa kun mies tulee kotiin. Pää nollattu, hyvää ruokaa ja seuraa..

No oliko sulla jotain suunnitelmia, että mitäs olisitte tehneet? Olitko vaikka laittanut/tilannut hyvää syötävää, vuokranut elokuvat, varannut leffaliput, laittanut saunan lämpiämään? Jotain mukavaa, jotta mieskin olisi mielummin jäänyt kotiin :) Vai olitko miehelle sanonut, että voisitte tahdä tänään jotain, olla yhdessä? Vai mikäs oli tunnelma, kun mies tuli töistä? Jospa hän katsoi, että perus torstai-ilta, meneenmpä siitä lenkille :D

Ja jos mies on tähän mennessä kerennyt kotiin ylitöistä ja menemä jo lenkillekin, niin kerkeehan sitä ilta vielä viettämään :)

Siis oikeesti? Ap pyytää että mies viettäis aikaa hänen kanssaan kahdestaan, mies lähtee mieluummin lenkille ja _AP:N_ pitäis keksiä tälle miehelle joku kiva yllätys?? Mistä lähtien siitä että on itsekäs on ruvettu ketään palkitsemaan? Musta ton miehen pitäis keksiä joku ylläri eikä toisinpäin..

Ja miksi pitäis olla jotain erikoisempaa tekemistä että viihtyis kotonaan vaimonsa(?) kanssa?
Jos kuitenki harvoin saa kahdenkeskistä aikaa niin ei musta sillon tarvitse mitään erikoisempaa ohjelmaa keksiä jos ei halua, itelle ainakin riittäis jos vaan sais olla joskus kahestaan miehen kanssa..

Tuleeko se lapsi sieltä huomenna takas vai olisiko huomenna uusi mahdollisuus olla kaksin?
Miehet ei muuten vieläkään ole ajatuksenlukijoita eli sanoitko miehellesi jo hyvissä ajoin että haluaisit viettää yhteistä aikaa? Miehet harvemmin tällaisia itse tajuaa...

Yhteistyössä