Miltä tää teistä näyttää (kuva vatsastani!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustanaeiuskalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustanaeiuskalla

Vieras
Miltä tää teistä näyttää? :D Uteliaisuuttani siis kyselen. Just synnyttäneen vatsalta,? vähän läskiltä? monennellako viikolla oon ...?

http://www.aijaa.com/v.php?i=4607364.jpg

Juuri synnyttäneeltä mutta erittäin hoikalta ja hyväkuntoiselta jolta on hyvin lähteneet raskauskilot. Nuo arvet saa mut arvelemaan että synnytys on jo takanapäin.

Tai sitten alkuraskauden pömppö, viikkoja 17.

Ei missään nimessä läskiltä, vaikka siis ei olisi kumpikaan edellämainittu arvaus oikein. Ehkä vatsalihastreenin tarpeessa, mutta ei missään nimessä läski! Edes pikkuisen läski.

juu, synnytyksestä seitsemän kuukautta. toinen tulossa. pari viikkoa sit tuli turvotusta tai jotain (?) tuohon vatsaan, oli se aiemmin pienempi. :D ihmetyttää vaan tuo yli turvotus. viikkoja siis on KUUSI. :D kiitos kommenteista, odotin koko ajan jotain ilkeää. :) ja kuva on hetki sitten otettu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu, synnytyksestä seitsemän kuukautta. toinen tulossa. pari viikkoa sit tuli turvotusta tai jotain (?) tuohon vatsaan, oli se aiemmin pienempi. :D ihmetyttää vaan tuo yli turvotus. viikkoja siis on KUUSI. :D kiitos kommenteista, odotin koko ajan jotain ilkeää. :) ja kuva on hetki sitten otettu. :)

Hih. Minä arvasin oikein siis. :D

Tuota alkuraskauteen kuuluu tuollainen turvotus :D Mulle neuvolantäti ihan nauroi kun kyselin ja se sano et yleensä naiset erehtyy luulemaan menkka-aikaan tulevaan turvotusta siitä johtuvaksi vaan itse asiassa se on aina raskaudesta johtuvaa eikä menkoista. Eli hän pitää sitä jopa luotettavampana oireena kun tissit arkuudet yms. Se on pahimmillaan rv 8-10 ja siitä alkaa laskemaan ja sitten alkaakin se oikea vauvamasu :)

Tässä kuva mun turvotuksesta sinä päivänä kun piti menkat alkaa mutta tulikin plussa

http://www.aijaa.com/v.php?i=4323861.jpg

Ei se muista ehkä kovin hurjalta näytä, mutta mulle tuo oli jo valtava masu :D

Yhteistyössä