miltä susta tuntuis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
jos teillä olis miehen kanssa menoa, ja ihminen, joka on lupautunut lapsenvahdiksi, ilmoittaa 15 min ennen,ettei haluakaan tulla. ja antaa ympäripyöreän selityksen syystä. ja hän on siis itse luvannut tulevasnsa, ei kuulemma mikään ongelma...

onko reilua? arvatkaa oliko kiva selittää lapsille, miks suunnitelmat muuttui, ja se kiva mitä heille oli luvattu, pitikin peruuttaa =(

ymmärrän toi ei todellakkaan ole kivaa!!! meillä käyny samallatavalla...meillä vain lapset niin pieniä vielä että ei ymmärrä sitä että jotkut suunnitelmat muuttuu...mutta kuitenkin ne omat suunnitelmat menee aivan puihin ja sitten tosiaan että syy että ei pääsekää ei tosiaankaan ole mikään syy...ärsyttävää!! on kans niin ympäripyöreitä selityksiä jotta huhhuh! Mutta eniten se ottaa päähän kun luvataan ja sitten se perutaan ja vielä aivan viime hetkellä!

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Onhan toi ihan perseestä ja tollasen tempun jälkeen katkaisisin välit lopullisesti.Paskamainen temppu.

mä en oikeesti tiedä, onko tuollanen käytös muitten mielestä ihan ok, kun mä kyllä suutuin, ja harmistuin!

mua otti ihan hirveesti lasten puolesta päähän, kyseessä viel niin läheinen ihminen, jota ite autetaan vähän väliä, etten ois odottanu... (soitti siis 15 min ennen kun peruutti ja kysyi vielä mihin aikaan meidän pitää lähteä, ja sanoi sitte että tulee siiheksi,) meni vartti, ja peruutti tulonsa.

Siis miksi te ette voi sitten lapsille järjestää sitä mitä tän lapsenlikan olis ollut tarkoitus järjestää?

Ei varmaan lapsia harmita jos sinä ja miehesi ette pääse jonnekin, taitaa asia olla nyt vähän nurin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuota:
Siis miksi te ette voi sitten lapsille järjestää sitä mitä tän lapsenlikan olis ollut tarkoitus järjestää?

Ei varmaan lapsia harmita jos sinä ja miehesi ette pääse jonnekin, taitaa asia olla nyt vähän nurin päin.

ehkä lapsille on eri asia tehdä kivaa mummun kanssa kun aina äitin ja isän....ja mummu siis oli luvannu lapsille ko. tekemistä.

Pienet ne on teidänkin murheet. Ei voi muuta sanoa!
Mitäs, jos mummilla on tullut vaikka sairaskohtaus, mutta ei viitsinyt huolestuttaa teitä?
sopii hyvin tuo, että ensin ei ole pystynyt lähteen ajoissa ja sen jälkeen on huomannut, että jos johonkin menee niin lääkäriin...

Alkuperäinen kirjoittaja woo:
Mitäs, jos mummilla on tullut vaikka sairaskohtaus, mutta ei viitsinyt huolestuttaa teitä?
sopii hyvin tuo, että ensin ei ole pystynyt lähteen ajoissa ja sen jälkeen on huomannut, että jos johonkin menee niin lääkäriin...

ei tod ollut sairaskohtaus, selitti jotai että saunakin täytyy lämmittää, ja pyykit laittaa narulle jne, ja on kyllä ihan kunnossa kuntöissäkin nyt on.

Mä haluaisin kyllä kuulla tosi hyvät perustelut miksi ei pysty tulemaan, ja jos sellaista ei ole, niin suuttuisin kyllä. Jos olisi esim. teatteriliput varattuna tms. mihin on etukäteen uhrattu rahaa, niin polttaisin päreeni aika totaalisesti ja kuvainnollisesti kiskoisin lapsenvahdin tukasta meille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja woo:

ei tod ollut sairaskohtaus, selitti jotai että saunakin täytyy lämmittää, ja pyykit laittaa narulle jne, ja on kyllä ihan kunnossa kuntöissäkin nyt on.

Niin nyt on kunnossa ja täytyyhän joku selitys aina antaa.

Loukkantuisin tuollaisesta.
Mulla on yksi "kaveri" tuollainen. Lupautunut pari kertaa vahtimaan lasta (kyse tyyliin jostain 30 minuutista kun mulla lääkäriaika tms), ja viime hetkellä peruu.
Arvatkaas kysynkö enää vaikka pääni tippuisi irti.

Yhteistyössä