Miltä pillussa tuntuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jari44v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomaan kyllä sinut kun kävelet kesämekossa kaupungilla. Samalla tule tuulenpuuskaa ja nostaa hemattasi...herkullinen näky kun huomaan että sinulla on vain stringit alla. Kävelen sun takana ja väistämättä tulen aivan kiimaiseski...[/quote]

Jatkan matkaa yrittäen epätoivoisesti estää helman nousemista. Istahdan katu kahvilaan ja houmaan sinun istahtavan vastapäiseen pöytään..

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Huomaan kyllä sinut kun kävelet kesämekossa kaupungilla. Samalla tule tuulenpuuskaa ja nostaa hemattasi...herkullinen näky kun huomaan että sinulla on vain stringit alla. Kävelen sun takana ja väistämättä tulen aivan kiimaiseski...

Jatkan matkaa yrittäen epätoivoisesti estää helman nousemista. Istahdan katu kahvilaan ja houmaan sinun istahtavan vastapäiseen pöytään..[/quote]

Sinä huomaat kuinka minä sinua katselen ja yrität todella epätoivoisesti estää helman nousemista. Menen kahvilaan juomaan kahvia ja sinäkin istut vastapäiseen pöytään. Oletpas tosi herkullinen pakkaus ajattelen kun katselen kuinka sinä härnäät minua ja levität jalkojasi...

Sinä huomaat kuinka minä sinua katselen ja yrität todella epätoivoisesti estää helman nousemista. Menen kahvilaan juomaan kahvia ja sinäkin istut vastapäiseen pöytään. Oletpas tosi herkullinen pakkaus ajattelen kun katselen kuinka sinä härnäät minua ja levität jalkojasi...[/quote]

Huomaan katseesi ja härnään hieman sinua levittämällä reisiäni samalla korjaan mekon helmoja nostaen sitä.. Tunnen miten häpyhuuleni hieman turvonneet eilisen aktin jäljiltä joten stringit tuntuvat pieniltä haaroista.

Sinä huomaat kuinka minä sinua katselen ja yrität todella epätoivoisesti estää helman nousemista. Menen kahvilaan juomaan kahvia ja sinäkin istut vastapäiseen pöytään. Oletpas tosi herkullinen pakkaus ajattelen kun katselen kuinka sinä härnäät minua ja levität jalkojasi...

Huomaan katseesi ja härnään hieman sinua levittämällä reisiäni samalla korjaan mekon helmoja nostaen sitä.. Tunnen miten häpyhuuleni hieman turvonneet eilisen aktin jäljiltä joten stringit tuntuvat pieniltä haaroista.[/quote]

Mahtavaa ja niin kiihottavaa nähdä kun sinä levität jalkojasi ja nostelet hamettasi että pystyn näkemään kunnolla. Huomaan kuinka sinä rohkeasti koskettelet häpyhuulesi joka on todella turvoksissa. Minulla on vaikea istua paikoillani ja housuni kiristää todella paljon. Huomaat kuinka hyväilen itseni ja se sua kiihottaa

Mahtavaa ja niin kiihottavaa nähdä kun sinä levität jalkojasi ja nostelet hamettasi että pystyn näkemään kunnolla. Huomaan kuinka sinä rohkeasti koskettelet häpyhuulesi joka on todella turvoksissa. Minulla on vaikea istua paikoillani ja housuni kiristää todella paljon. Huomaat kuinka hyväilen itseni ja se sua kiihottaa [/quote]

Huomaan miten katsot himokkaasti minun haarojani, korjaan asentoani ja samalla otan mekon helman pyllyni alta. Istumme siten että muut eivät voi nähdä meidän leikkiä.
Raotan samalla stringin lahjetta jotta näkisit minun häpyni...

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo 41v:
Mahtavaa ja niin kiihottavaa nähdä kun sinä levität jalkojasi ja nostelet hamettasi että pystyn näkemään kunnolla. Huomaan kuinka sinä rohkeasti koskettelet häpyhuulesi joka on todella turvoksissa. Minulla on vaikea istua paikoillani ja housuni kiristää todella paljon. Huomaat kuinka hyväilen itseni ja se sua kiihottaa

Huomaan miten katsot himokkaasti minun haarojani, korjaan asentoani ja samalla otan mekon helman pyllyni alta. Istumme siten että muut eivät voi nähdä meidän leikkiä.
Raotan samalla stringin lahjetta jotta näkisit minun häpyni...

[/quote]

Huomaat kuinka kiimaiseksi olen tullut ja nostelet hamettasi pyllyn alta. Raotat stringit ja näen sun häpysi. Onpas erittäin kiihottavaa katsella ja eikä kukaan muu edes huomaa miten me leikitään. Leikit sormella häpysi pitkin ja välillä otatkin sormesi suuhun ja imet sitä. Apua kuinka kiihottavaa katsella. Kysyn varovaisesti että onkohan pöytäsi vapaa ja vastaat kyllä, tule vaan tänne istumaan. Hymyilet noin kiimaisesti kun tulen pöytään, huomaat senkin kuinka housuni pullottaa.

Huomaat kuinka kiimaiseksi olen tullut ja nostelet hamettasi pyllyn alta. Raotat stringit ja näen sun häpysi. Onpas erittäin kiihottavaa katsella ja eikä kukaan muu edes huomaa miten me leikitään. Leikit sormella häpysi pitkin ja välillä otatkin sormesi suuhun ja imet sitä. Apua kuinka kiihottavaa katsella. Kysyn varovaisesti että onkohan pöytäsi vapaa ja vastaat kyllä, tule vaan tänne istumaan. Hymyilet noin kiimaisesti kun tulen pöytään, huomaat senkin kuinka housuni pullottaa.[/quote]

Tulet pöytäni viereen ja vastaan istu ole hyvä.
Huomaan pullotuksesi ja katson sitä hetken ....
Istut siten että sinulla mahdollisuus nähdä minun haaroihin.

Huomaat kuinka kiimaiseksi olen tullut ja nostelet hamettasi pyllyn alta. Raotat stringit ja näen sun häpysi. Onpas erittäin kiihottavaa katsella ja eikä kukaan muu edes huomaa miten me leikitään. Leikit sormella häpysi pitkin ja välillä otatkin sormesi suuhun ja imet sitä. Apua kuinka kiihottavaa katsella. Kysyn varovaisesti että onkohan pöytäsi vapaa ja vastaat kyllä, tule vaan tänne istumaan. Hymyilet noin kiimaisesti kun tulen pöytään, huomaat senkin kuinka housuni pullottaa.

Tulet pöytäni viereen ja vastaan istu ole hyvä.
Huomaan pullotuksesi ja katson sitä hetken ....
Istut siten että sinulla mahdollisuus nähdä minun haaroihin.[/quote]

Tulen ja istun sun viereen ja katselet pullotukseni housuissani nauttien…
Istun juuri niin että pystyn näkemään suoraan sun haaroihin ja sinä levität lisää. Miten nautinnollista ja kiihottavaa sanon, ja rohkeasti kyselen näytä lisää sun herkkupimpsasi…
On todella vaikeaa siirtää kasteni pois siitä.

Istun juuri niin että pystyn näkemään suoraan sun haaroihin ja sinä levität lisää. Miten nautinnollista ja kiihottavaa sanon, ja rohkeasti kyselen näytä lisää sun herkkupimpsasi…
On todella vaikeaa siirtää kasteni pois siitä.[/quote]

Kiihoitun puheistasi lisää, hivutan samalla stringiä alemmas hameen suojassa.
Nousen ylös jotta saan ne kokonaan pois , olen selin sinuun päin . Kumarrun noukkimaan ne jaloistani..

On todella vaikeaa siirtää kasteni pois siitä.

Kiihoitun puheistasi lisää, hivutan samalla stringiä alemmas hameen suojassa.
Nousen ylös jotta saan ne kokonaan pois , olen selin sinuun päin . Kumarrun noukkimaan ne jaloistani..

[/quote]

Onpas mehukas pimpsaa sanon ja huomaan kuinka kiihotut puhestani. Hivutat stringit alemmas ja sitten nouset ylös ja otat ne pois kokonaan. Aaah..miten kiihottavaa nähdä kun kummarut noukkimaan jaloistasi. Minulla on pimpsasi aivan kasvojeni edessä. Pimpsasi oikein kiiltää kun olet niin kosteaa. Varovaisesti koskettelen ja tunnen kuinka sinä oikein väriset nautinnosta....

Onpas mehukas pimpsaa sanon ja huomaan kuinka kiihotut puhestani. Hivutat stringit alemmas ja sitten nouset ylös ja otat ne pois kokonaan. Aaah..miten kiihottavaa nähdä kun kummarut noukkimaan jaloistasi. Minulla on pimpsasi aivan kasvojeni edessä. Pimpsasi oikein kiiltää kun olet niin kosteaa. Varovaisesti koskettelen ja tunnen kuinka sinä oikein väriset nautinnosta....[/quote]

Sanon täällä hieman uskaliasta tuo, olen kuitenkin aivan märkänä.
Huomaat miten ohikulkevat miehet käätävät päätään kun huomaavat miten paljas takapuoleni näkyy..

Onpas mehukas pimpsaa sanon ja huomaan kuinka kiihotut puhestani. Hivutat stringit alemmas ja sitten nouset ylös ja otat ne pois kokonaan. Aaah..miten kiihottavaa nähdä kun kummarut noukkimaan jaloistasi. Minulla on pimpsasi aivan kasvojeni edessä. Pimpsasi oikein kiiltää kun olet niin kosteaa. Varovaisesti koskettelen ja tunnen kuinka sinä oikein väriset nautinnosta....

Sanon täällä hieman uskaliasta tuo, olen kuitenkin aivan märkänä.
Huomaat miten ohikulkevat miehet käätävät päätään kun huomaavat miten paljas takapuoleni näkyy..
[/quote]

Tunnen kyllä kuinka märkä pimpsasi onkaan. Hitasti työnnän sormeni sisään, levittelet jalkojasi ja miten helposti se meneekään sisään. Iniset oikein. Huomaan kyllä kuinka ohikulkivat miehet katselee pitkään kun sun paljas takapuoli näkyy herkullisena. Se kiihottaa lisää. Olen itsekin erittäin kiimainen ja haluasin vaan ottaa sinut...

Tunnen kyllä kuinka märkä pimpsasi onkaan. Hitasti työnnän sormeni sisään, levittelet jalkojasi ja miten helposti se meneekään sisään. Iniset oikein. Huomaan kyllä kuinka ohikulkivat miehet katselee pitkään kun sun paljas takapuoli näkyy herkullisena. Se kiihottaa lisää. Olen itsekin erittäin kiimainen ja haluasin vaan ottaa sinut...[/quote]

Levitän reisiäni koska tekee niin hyvää, mutta samalla hieman häpeilen ettei vaan näkyisi...sanon sinulle laittaisitko hameen näkösuojaksi..Työnnät kuitenkin minua kumartumaan pöytää vasten, jotta pääsisit työntämään sormiasi syvemmälle.

Tunnen kyllä kuinka märkä pimpsasi onkaan. Hitasti työnnän sormeni sisään, levittelet jalkojasi ja miten helposti se meneekään sisään. Iniset oikein. Huomaan kyllä kuinka ohikulkivat miehet katselee pitkään kun sun paljas takapuoli näkyy herkullisena. Se kiihottaa lisää. Olen itsekin erittäin kiimainen ja haluasin vaan ottaa sinut...

Levitän reisiäni koska tekee niin hyvää, mutta samalla hieman häpeilen ettei vaan näkyisi...sanon sinulle laittaisitko hameen näkösuojaksi..Työnnät kuitenkin minua kumartumaan pöytää vasten, jotta pääsisit työntämään sormiasi syvemmälle.[/quote]

Tietysti laitan hamesi hieman suojaan. Ja miten kiihottavalta se tuntuu kun sormeni menee syvälle sun pimpsaan. Kummarat tuohon pöytään ja levität entisestään jalkojasi että pääsen oikein syvälle sisään sormien kanssa.... Olet niin kosteaa että hyvin mahtuu kahta sormea ja kolmattakin, liikutan niitä ensin hitaasti ja sitten nopeammin... Suutelen ja näykin sun niskasi samalla...Kuulen kuinka hengityksesi kiihtyy ja kysyn haluatko maistella kullini? Vai haluatko että mennään muualle?

Tietysti laitan hamesi hieman suojaan. Ja miten kiihottavalta se tuntuu kun sormeni menee syvälle sun pimpsaan. Kummarat tuohon pöytään ja levität entisestään jalkojasi että pääsen oikein syvälle sisään sormien kanssa.... Olet niin kosteaa että hyvin mahtuu kahta sormea ja kolmattakin, liikutan niitä ensin hitaasti ja sitten nopeammin... Suutelen ja näykin sun niskasi samalla...Kuulen kuinka hengityksesi kiihtyy ja kysyn haluatko maistella kullini? Vai haluatko että mennään muualle?[/quote]

Eräs ohi kulkeva mies pysähtyy katselemaan , meitä. Vastaan että tee lisää haluan nauttia näin hetken ja sen jälkeen tehdä sinulle hyvää. Laitan käteni sepaluksellesi tunnen miten kovana olet, innostut tästä lisää ja nostat pyllyni aivan paljaaksi . Meitä seuraava mies hyväilee samalla itseään , kerrot sen minulle..

Tietysti laitan hamesi hieman suojaan. Ja miten kiihottavalta se tuntuu kun sormeni menee syvälle sun pimpsaan. Kummarat tuohon pöytään ja levität entisestään jalkojasi että pääsen oikein syvälle sisään sormien kanssa.... Olet niin kosteaa että hyvin mahtuu kahta sormea ja kolmattakin, liikutan niitä ensin hitaasti ja sitten nopeammin... Suutelen ja näykin sun niskasi samalla...Kuulen kuinka hengityksesi kiihtyy ja kysyn haluatko maistella kullini? Vai haluatko että mennään muualle?

Eräs ohi kulkeva mies pysähtyy katselemaan , meitä. Vastaan että tee lisää haluan nauttia näin hetken ja sen jälkeen tehdä sinulle hyvää. Laitan käteni sepaluksellesi tunnen miten kovana olet, innostut tästä lisää ja nostat pyllyni aivan paljaaksi . Meitä seuraava mies hyväilee samalla itseään , kerrot sen minulle..

Huomaan kyllä mieen joka siellä seisoo ja kerron sen sulle. Mutta sinä et välitä, enkä minäkään. Kun kuulen sinun pyytävän lisää niin teen niin ja survon kaikki neljää sormea syvälle sun pimpsaan...oooh, ihnaaa huutelet. Kätesi koskettaa kullini housjeni päältä ja tunnet kuinka kova se on. Siitä minä innostuin niin että nostelen hamettasi kokonaan ylös ja pyllysi on nht aivan paljaan. Sanon sulle ett hei toi mies hyväilee itseään kun meitä katselee..

[/quote]

Huomaan kyllä mieen joka siellä seisoo ja kerron sen sulle. Mutta sinä et välitä, enkä minäkään. Kun kuulen sinun pyytävän lisää niin teen niin ja survon kaikki neljää sormea syvälle sun pimpsaan...oooh, ihnaaa huutelet. Kätesi koskettaa kullini housjeni päältä ja tunnet kuinka kova se on. Siitä minä innostuin niin että nostelen hamettasi kokonaan ylös ja pyllysi on nht aivan paljaan. Sanon sulle ett hei toi mies hyväilee itseään kun meitä katselee..

Olen kiihkon vallassa, en tiedosta muuta maailmaa. Olen vyötäröä myöten paljaana . Haarat niin leväällään kuin saan, sinun tunkiessa sormiasi sisääni . Samalla kun kaivan kaluasi esille kurkin takanamme olevaa miestä.
Sanon sinulle nyt mentävä jonnekkin muualle jossa voimme....
Nousen ylös ja samalla kumarrun ottamaan kalusi suuhuni, pyllistäen miehen suuntaan sinä nostat helmaa jotta hänellä näköyhteys jalkovaliini takaapäin.

[/quote]

[/quote]

Olen kiihkon vallassa, en tiedosta muuta maailmaa. Olen vyötäröä myöten paljaana . Haarat niin leväällään kuin saan, sinun tunkiessa sormiasi sisääni . Samalla kun kaivan kaluasi esille kurkin takanamme olevaa miestä.
Sanon sinulle nyt mentävä jonnekkin muualle jossa voimme....
Nousen ylös ja samalla kumarrun ottamaan kalusi suuhuni, pyllistäen miehen suuntaan sinä nostat helmaa jotta hänellä näköyhteys jalkovaliini takaapäin.

Huomaan kyllä miten kiihottunut olet etkä huomaa mitä ympärillemme tapahtuu, enkä minäkään. Kätesi oikein vapisee kun olet noin kiimainen ja otat kaluni esiin ja samalla kurkit sitä miestä joka siellä sesioo. Ehdottelet että mennään muualle. Nopeasti nouset ylös ja kummarat eteenpäin, otat välittömästi kova kullini suuhun. Kun pyllistät mieheen suntaan niin ajattelen näyttää miehelle sun koko herkkusi...aaah miten kiihottavaa.

Mutta, mutta minun on kohta mentävä työt kutsuu...
Voidaanko ottaa tämän uusiksi paremmalla ajalla?

Huomaan kyllä miten kiihottunut olet etkä huomaa mitä ympärillemme tapahtuu, enkä minäkään. Kätesi oikein vapisee kun olet noin kiimainen ja otat kaluni esiin ja samalla kurkit sitä miestä joka siellä sesioo. Ehdottelet että mennään muualle. Nopeasti nouset ylös ja kummarat eteenpäin, otat välittömästi kova kullini suuhun. Kun pyllistät mieheen suntaan niin ajattelen näyttää miehelle sun koko herkkusi...aaah miten kiihottavaa.

Voidaanko ottaa tämän uusiksi paremmalla ajalla? [/quote]

Otan sinulta suihin ja sinä nostat helmat ylös, samalla levittäen pyllyäni.
Otetaan vain , etenet ihanan hitaasti.....nautin!

[/quote]

Oi, oi miten nautinnollista..tuntuu taivaallisen hyvältä kun otat suihin.

Kivaa että sinulle sopii uusinta. Nautin minäkin erittäin paljon seurastasi juuri noin hitaasti nauttien. Nyt on lähdettävä. Mukavaa illanjatkoa!

[/quote]

Heips! Kiitos eilisestä. Olit aivan mahtavaa.. ;)

se nyt siihen jäänyt ???
Vaimo 41 imee letkusen letkua paljas pylly pystyssä kohti runkkailevaa vierasta miestä ? Samalla letkunen levittää Vaimon pakaroita ? Vieras mies näkee suoraan Vaimon märän ja sormilla runkatun hävyn, entäs sitten ?

Heips! Kiitos eilisestä. Olit aivan mahtavaa.. ;)

Kiitos itsellesi, oli nautinto fantasioida, kanssasi !!

[/quote]

Kyllä sinun fantasia piristi kummasti minun loppupäiväni, oli ns. vaikea pitää ajatukset kurissa.