Miltä näyttää synnyttämään lähtevä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyyy

Vieras
Kun aina sanotaan, että "näytät siltä että kohta tulee lähtö" tai että "et vielä näytä siltä että lähtisit".
Ainakin terkkarit sanoo niin loppuraskauden käynneillä..

Niin miltä sitten näyttää synnyttämään lähtevä? :)

Niin.. Mutta musta on kyllä jännä, että miten terkkarit tietää niin hyvin - aamulla jos sanoo, että lähtö tulee niin sitten se voi tullakin ihan hyvin samana päivänä :)

No mun viimeisellä neuvolakäynnillä (rv40+3) terkka jo tuskasteli kun ei lähtöä tunnu tulevan. Antoi jo ohjeet koska saan soitella käynnistystä..
No ipana syntyi rv 40+4 :D Supistukset alkoi muutama tunti neuvolasta lähdön jälkeen.

Minulle mies on aina sanonut että näytän tosiaan erilaiselta, tyyneltä ja rauhalliselta, synnytystä edeltävinä päivinä. Sellainen kärsimättömyys ja rauhattomuus kuulemma aina häviää olemuksestani. :) Kuusi synnytystä on takana.

Alkuperäinen kirjoittaja by the way:
Mulla ei oo koskaan maha roikkunut/laskeutunut kuin vasta just ennen ponnistusvaihetta.

viis muksua, 3 lähtenyt syntymään vesien menolla

sama juttu, mulla vauva laskeutui vasta kun synnytys alkoi. silloin oli hetken aikaa helppoa hengittää, ilman supisteluja.

Musta tuntuu juu kanssa että moni kuvittelee että jos maha on matalalla on synnytys lähellä.Itselläni ollut aika pitkälti koko ajan masu matalalla ja nyt rv32 menossa ja yks sun toinen on sanonut että kohta synnytän.

Yhteistyössä