miltä näytätte ulkopuolisen silmissä puolisosi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
tarkoitan, että minkälaisen kuvan teistä saa?

ja ei, mun napaa ei kaiherra kenekään ulkopuolisen mielipide meistä, mutta kysyn silti kun mulle tultiin kertoon miten eräs ulkopuolinen oli tulkinnut mun ja miehen suhteen tolan päin kettuja :D

meillä on aika roisi huumori ja sitä ei moni ymmärrä.. kumpikin ollaan tosi ulospäinsuuntautuneita, huumorintajuisia ja puheliaita / sosiaalisia. mä tykkään halailla mun kavereita ja usein mun mieskin halaa niitä tai ystävät mun miestä. saatetaan suukottaa ohimennessä miehen kanssa, mut harvemmin. me ei olla sellaisia "iilimatoja" julkisilla paikoilla, kotona kyllä nysvätään kainalokkain..

ja nyt sitten yks ulkopuolinen oli saanu sen kuvan, et meidän parisuhde on ihan sairas kun mies vaan halailee muita naisia ja mä katselen hymyillen vieressä :xmas: olen kuulema yksinkertainen kun en tajua mitä mun ympärillä tapahtuu :D lisäksi me ollaan todella etäisen oloisia ja oli perustellut sen sillä, kun me ei olla toisissamme kiinni kokoaikaa, kertoo kuulema siitä et suhde ei ole kunnossa... :xmas:

heräsin tän mielipiteen jälkeen ajatteleen, et ei se kyl imartele jos ihmiset ajattelee noin, mutta en mä sen takia ala miehen kyljessä kyhnäämään ja tunkeen kieltä sen maksaan et muut näkis että hyvin menee :D

Meille on moni täysin tuntematon tullut sanomaan että me ollaan hyvännäköinen pari :D On sanottu, että täydennämme toisemme ja näyttää siltä, että me ollaan aidosti onnellisia ja rakastuneita.

Hassua, että noi sanat on tosiaan kaikki ihan vieraiden suista kuultuja!

Näin kerran ravintolassa hauskan tapauksen. Mies jutteli pariskunnan kanssa, näytti olevan molempien vanha tuttu. Erotessa mies suuteli naista ja tämän ilmeestä päätellen käytti ahkerasti kieltäänkin. Sitten miehet suutelivat keskenään aivan yhtä intohimoisesti. Tasapuolisuus kaikessa ;)

Myö ollaan vähän samanlaisia. Ei tykätä kävellä käsi kädessä, mies ei tykkää suukotella pahemmin julkisilla paikoilla, halailen kavereitani (sekä naisia, että miehiä ), roisia huumoria löytyy ja välillä vittuillaan toisillemme ihan huvikseen :D Kotona sit enemmän kiehnätään ja halitaan ja suukotellaan ym. 10 vuotta yhdessä oltu...

Ja kotona välillä on sit semmosta, et jos esim. toinen makoilee sohvalla ja toinen on lähellä keittiötä, ni sohvalta toinen huutaa, et keitäppäs kahvia tai tuoppas mehua ja toinen sit tuo,e llei oo muuta kiirettä. Ni meillä oli kerran yks kaveri kylässä pitkästä pitkästä aikaa ja mies makoili sohvalla ja huuteli miulle, et tuohan kahvia ja keksiä ja mie huikkasin takasin, et kyllä kultaseni, pieni hetki. Ni kaveri otti miut tiukkaan puhutteluun ku oli vahvasti sitä mieltä, et mie oon pahasti tossun alla ja asialle pitää tehdä jotain.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Näin kerran ravintolassa hauskan tapauksen. Mies jutteli pariskunnan kanssa, näytti olevan molempien vanha tuttu. Erotessa mies suuteli naista ja tämän ilmeestä päätellen käytti ahkerasti kieltäänkin. Sitten miehet suutelivat keskenään aivan yhtä intohimoisesti. Tasapuolisuus kaikessa ;)

hyi ällötys!Missä kohti tuossa on se HAUSKUUS?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

No mitä ällöttävää tuossa muka on? :o

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Myö ollaan vähän samanlaisia. Ei tykätä kävellä käsi kädessä, mies ei tykkää suukotella pahemmin julkisilla paikoilla, halailen kavereitani (sekä naisia, että miehiä ), roisia huumoria löytyy ja välillä vittuillaan toisillemme ihan huvikseen :D Kotona sit enemmän kiehnätään ja halitaan ja suukotellaan ym. 10 vuotta yhdessä oltu...

Ja kotona välillä on sit semmosta, et jos esim. toinen makoilee sohvalla ja toinen on lähellä keittiötä, ni sohvalta toinen huutaa, et keitäppäs kahvia tai tuoppas mehua ja toinen sit tuo,e llei oo muuta kiirettä. Ni meillä oli kerran yks kaveri kylässä pitkästä pitkästä aikaa ja mies makoili sohvalla ja huuteli miulle, et tuohan kahvia ja keksiä ja mie huikkasin takasin, et kyllä kultaseni, pieni hetki. Ni kaveri otti miut tiukkaan puhutteluun ku oli vahvasti sitä mieltä, et mie oon pahasti tossun alla ja asialle pitää tehdä jotain.

haha, ihanku meillä :D saanu kerran ihan saman kommentin ihan samassa tilanteessa!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:

haha, ihanku meillä :D saanu kerran ihan saman kommentin ihan samassa tilanteessa!!!!!!

Tääkin kaveri näkee meitä ehkä kerran vuodessa tai harvemmin vielä :D

Ööh...emmä todellakaan tiedä mitä meistä ajatellaan.
Joskus oon saanut kuulla eronneilta ystäviltä, että kuvittelevat meidän suhteen olevan täydellinen.
Eipä mikään suhde täydellinen liene, mutta ei mulla valittamsitakaan todellakaan ole.

Meitä on täysin vieraat kommentoineet että ollaan onnellisen oloisia ja hauskoja yhdessä.

Tutut ovat sanoneet suoraan että ollaan kuin toisillemme luotuja ja yks ihminen sanoi että me ollaan ainoa pari jonka ansiosta hän uskoo vielä rakkauteen. Että vissiin hyvä kuva annetaan, vaikka mitään ei kyllä esitetä. Hurtti huumori meillä on, jotkut katsoo pitkillä, ennen kuin ymmärtää että me leikitellään kieli poskessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

No siinä kohtaa kun kaverini, joka taisi tuntea kaikki kolme, sanoi, että "Nyt mää en sano enää mitään."

kukaan ei oo kommentoinu, mut veikkaan et ei ihanhyvällä silmällä aina katota :D molemmilla paljon tatuointeja, miehellä sitäkin enemmän ja näkyvissä paikoissa. molemmat suht nuoria ja lapsi +toinen tulossa. kaupassa ainakin huomaa usein että moni jää katsomaan, joko hyvällä tai pahalla.

Mä luulen, että olemme aika symppis pari monen mielestä. Olemme aina hyväntuulisia, kohteliaita ja mukavia (meillä taitaa olla hyvät käytöstavat ja small talk -taidot :). Mies käyttäytyy muutenkin herrasmiesmäisesti kaikkia kohtaan -ja kohtelee tietenkin muakin hyvin. Suukottelemme ja halailemme paljon, myös muiden seurassa. Mies ei ole suomalainen, joten osittain varmaan johtuu tästäkin hänen erityisen hyvät käytöstaidot.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Meillä kanssa on tuota "kyllä kulta"-toimintaa, kun molemmat aina passataan toisiamme. Sitä on jotkut katsoneet suunnilleen suu auki kun mies on sanonut että "tuoppas vaimo kylmä olut" ja minä siihen sanon että "käskystä" jne. :laugh:

Meillä myös käytetään semmoista, et jos toinen haluaa katsoa telkasta jotain ja toinen puhuu siihen päälle häiritsevästi, ni toinen sit topakasti voi sanoa, et: " Hiljaa nainen!" tai "Hiljaa mies!" Harmi vaan, et tuo hiljaa mies! ei kuulosta ihan niin hyvälle :laugh:

Meillä kanssa on tuota "kyllä kulta"-toimintaa, kun molemmat aina passataan toisiamme. Sitä on jotkut katsoneet suunnilleen suu auki kun mies on sanonut että "tuoppas vaimo kylmä olut" ja minä siihen sanon että "käskystä" jne. :laugh:

Meillä taas on vakiovastaus molemmilla aina en ja kuitenki tuo.

Meillä myös käytetään semmoista, et jos toinen haluaa katsoa telkasta jotain ja toinen puhuu siihen päälle häiritsevästi, ni toinen sit topakasti voi sanoa, et: " Hiljaa nainen!" tai "Hiljaa mies!" Harmi vaan, et tuo hiljaa mies! ei kuulosta ihan niin hyvälle :laugh:

meillä kans mies sanoo usein, että "vaikene nainen!!" :D
en oo keksiny yhtä iskevää takasin, joten saatan sanoa vaan et vaikene mies.. :D

Uusimmat

Yhteistyössä