Miltä merkeiltä ootte todenneet jotkut tietyt vaatteet hyviksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pumpuliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pumpuliini"

Vieras
Aletaan nyt siirtymään vauvapuolelta isompien osastoille, eli 92-senttisiin ja isompiin. Vinkkejä siis kaipaan.

Itse olen tykännyt pitää muksulla

-H&M Organic yksiväriset bodyt. Edullisia (4,95e) ja todella kestäviä, näihin ei juuri tule edes pesunukkaa, eivät venahda ja värit pitää vaikka laittais tahranpoistoainetta.

-Lindexin velourvaatteet. Näitä on usein ''Ota 3 maksa 2''-rekeissä. Kivoja värejä, housuissa hyvät resorit lahkeissa, värit pitää eivätkä nuppaannu. Vaaleita värejä en ole tosin ostanut, ihan siksi että niissä näkyy jok'ikinen karva ja pölyhiukkanen.

-Tutan joustofroteevaatteet, ihania retrokuvioita, kestäviä.

-Reimatecin Aapa-hanskat, hanskavihaaja-lapsen pukemisen pelastus.

Itse tykkään ihan hirveästi Polarn O Pyretin vaatteista, ainakin meillä värit ja mallit kestäneet älyttömän hyvin. Ja ihania värejä löytyy myös pojille, mikä on ehdottoman tärkeää. Ovat myös tietenkin aika kalliita, mutta kun on kolme poikaa, niin oon raaskinut ostaa, kun tiedän, että voi kierrättää...:)

Rasavil peukalopotti- talvirukkaset on aika ehdottomat, lämpimät ja pienellekin helppo pukea. Alle villalapaset tarpeen mukaan.

Elloksen kurahaalari fleecevuorella, keksintö vaila vertaa. Ticketillä on samanlainen, mutta tuntui ohuemmalta, tarttisi pukea kerroksia enemmän väliin.

Kavatin talvikengät, pitää vettä ja lämpimät. Vähän Tepsujakin paremmat.

Yhteistyössä