40v juhlat lähestyvät ja pidän pienet juhlat kavereille kotona, noin 16 henkeä paikalla kaikkiaan. Omakotitalossa asutaan, joten tarkoitus grillailla. Olen vaan niin tuhottoman onneton juhlia järjestään ja kaikki vinkit otetaan vastaan kiitollisuudella.
-grillaus avotulella muurinpohjapannulla, jossa perunaa, kasviksia, lihaa, kanaa maun mukaan. Paella / wokkityyliin
-teen pari kulhoa ihan perussalaattia (vihreetä, tomaatti, kurkku). Erillisiin kippoihin esim. oliiveja, fetapaloja, hillosipuleita, paprikaa. Saa laittaa sit itse maun mukaan
-mansikkakakku
-iltanaposteltavaksi keksejä, sipsejä (tartteeko vaikka irtsareita?). Tytön 4v juhlat viikkoa ennen ja sieltä aina jotain jäänyt, ne laitan myös esille.
-juotavaksi boolia, olutta, siideriä ja pohdin ostanko vielä hanaviiniä
Mutta mitä jos sataa??
Kiitos jo etukäteen sinulle avustasi! =)
-grillaus avotulella muurinpohjapannulla, jossa perunaa, kasviksia, lihaa, kanaa maun mukaan. Paella / wokkityyliin
-teen pari kulhoa ihan perussalaattia (vihreetä, tomaatti, kurkku). Erillisiin kippoihin esim. oliiveja, fetapaloja, hillosipuleita, paprikaa. Saa laittaa sit itse maun mukaan
-mansikkakakku
-iltanaposteltavaksi keksejä, sipsejä (tartteeko vaikka irtsareita?). Tytön 4v juhlat viikkoa ennen ja sieltä aina jotain jäänyt, ne laitan myös esille.
-juotavaksi boolia, olutta, siideriä ja pohdin ostanko vielä hanaviiniä
Mutta mitä jos sataa??
Kiitos jo etukäteen sinulle avustasi! =)