Miltä kuulostaa tän päivän ruuat??? arvioikaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pööpå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pööpå

Vieras
Eli aamupala, kahvia ja proteiinijuoma

lounas, nutrilet keitto 250kcal, ruisleipä siivu + raejuustoa + kurkkua + smoothie = vadelmia, maitorahkaa, banaani, rasvatonta maitoa

välipala, proteiinijuoma

päivällinen, ruisleipä, raejuustoa ja kurkkua, maitorahkaa puol purkkia ja ja kaksi viipaletta purkkipersikkaa

iltapalaksi teetä ja varmaan hedelmä

Muuten kiva, paitsi ruoka puuttuu. Tuollainen välipalastelu opettaa vaan semmoseen kokoaikaiseen syömiseen, kohta vedät parin tunnin välein "välipalaa", kun Pikku Nälkä kuiskuttelee.

Siis mä en tykkää lämpimästä ruuasta mutuaku pitsasta ja sain sen pois ja mun maha täyttyy näillä eväillä ja nää on hyvää! <3 joten onko paljo tässä kaloreita vuorokaudessa??? siihen kysyn apua.

Eli aamupala, kahvia ja proteiinijuoma. Proteiinijuoman voisit vaihtaa johonkin proteeinipitoiseen ruokaan, siirrät vaikka tuon lounaan leivän tähhän. Ja laitat siihen leivän päälle myös jotain rasvaa.

lounas, nutrilet keitto 250kcal, ruisleipä siivu + raejuustoa + kurkkua + smoothie = vadelmia, maitorahkaa, banaani, rasvatonta maitoa. Ihan perseestä. Teet fetasalaatin ja siihen rinnalle esim. broilerifile.

välipala, proteiinijuoma. Korvaa proteeinijuoma jollain proteeinipitoisella juomalla. Siirrä esimerkiksi lounaan smoothie tähän.

päivällinen, ruisleipä, raejuustoa ja kurkkua, maitorahkaa puol purkkia ja ja kaksi viipaletta purkkipersikkaa. Ihan perseestä. Teet lämpimän ruoan; lämpimiä kasviksia, lihaa/kanaa/kalaa, salaattia/raastetta, pieni annos perunaa/pastaa riisiä. Äläkä unohda rasvaa, esim. oliiviöljy salaatinkastikkeena. Jälkkäriksi voit syödä tuon iltapalan hedelmän.

iltapalaksi teetä ja varmaan hedelmä. Perseestä, perseestä, perseestä. Tähän en osaa enää antaa vinkkiä, kun itse syön vain kolme kertaa päivässä, niin en keksi enempää. Ehkä sunkaan ei tarvi syödä niin montaa kertaa päivässä, jos syöt kunnolla RUOKAA silloin, kun syöt?

Siis mä en tykkää lämpimästä ruuasta mutuaku pitsasta ja sain sen pois ja mun maha täyttyy näillä eväillä ja nää on hyvää! <3 joten onko paljo tässä kaloreita vuorokaudessa??? siihen kysyn apua.

No kuule, niitä kaloreita on 25 noissa sun ruuissa. Ihan näin tietämättä annoskokoja ja tuotemerkkejä osaan vastata.

Oikeesti. Mene finelin sivuille, punnitte noi sun välipalas ja laske sieltä.

[QUOTE="Vieras";27858188]Terveelliseltä kuulosti minusta, jos söisin noin, laihtuisin varmasti.[/QUOTE]

Viitsisitkö vielä täsmentää, että mikä tuossa tarkalleen ottaen on terveellistä? Ja laihtuminenhan tässä ei tainnut olla edes tavoitteena? Syömättä oleminenkin laihduttaa, mutta onko se terveellistä?

Epätoivoiselta laihdutusyritykseltä, joka viimein kaatuu kun et enää jaksa nälkää. Tuostahan puuttuu rasva ihan kokonaan! Rasva ei ole ainoastaan tärkeä energialähde, se on myös tärkeä rakennuspalikka.

Jos meinaat syödä terveellisemmin, ni ihan ekana heivaat nuo nutriletit ja proteiinijuomat kuuseen. Lisäät sitä rasvaa reilulla kädellä, luonnollista terveellistä rasvaa kuten voita.
Lihaa, kananmunia. Ravinteikkaita proteiinilähteitä.
Kasviksia! Parsakaalta, paprikaa ym, paljo parempi ku hedelmät.

VOI LUOJA. Ensin käsketään syödä marjoja ja hedelmiä, sitten ne ei olekaan hyviä vaan ne pitää vaihtaa kasviksiin. Minä syön kyllä rasvaa, leivän päällä ja jos teen ruokaa jota paistetaan laitan siihen öljyä. Mikä mättää? tuo oli YHDEN päivän ruoka. Nutriletteja syön koska oli alessa ja ovat hyviä ja sisältää kaikki vitamiinit, protskujuoma on hyvää aamupalaksi!! mitä vielä??

IHME SAKKIA.

Yhteistyössä