Miltä kuulostaa asu:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
-Mustat satiinicaprit,mustat sandaalikorkkarit,musta niskalenkki liivi.

-Samat mustat satiinihousut,lila toppi,lilat sandaalikorkkarit

-Mustat samat pökät,musta kiiltävä toppi,lilat kengät ja lilat helmet

-joku näiden muu yhdistelmä?

Muoks,tyttöjen baari-iltaan menossa..

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kolmas :D
Ootko Turos Hevi Geetä menossa kattoon :D

En todellakaan :laugh: pää alkais särkeen,meinattiin masentua kun statukseen juur piti mennä ja sitten siellä on huomenna toi :headwall:

:D No tarpeeks kun ottaa puudutetta, niin tuokin kuullostaa maailman parhaalta musiikilta :laugh:

Kolmas :D
Ootko Turos Hevi Geetä menossa kattoon :D

En todellakaan :laugh: pää alkais särkeen,meinattiin masentua kun statukseen juur piti mennä ja sitten siellä on huomenna toi :headwall:

:D No tarpeeks kun ottaa puudutetta, niin tuokin kuullostaa maailman parhaalta musiikilta :laugh:

Eii...ei....pää hajoaa silti :D

Onko täällä muuten kauheesti vaihtoehtoja...siis mä en oo käynyt..hetkinen...en muista koska oon viimeks baarissa ollut...joskus yli kaks vuotta sitten ja sillon oli vielä Havanna :D

Onko täällä muuten kauheesti vaihtoehtoja...siis mä en oo käynyt..hetkinen...en muista koska oon viimeks baarissa ollut...joskus yli kaks vuotta sitten ja sillon oli vielä Havanna :D

Koskenniska ja kultajyvä :snotty:

Viksbergin rouvi ja pikkupete :snotty:

Että ei ole kyllä,saa nähä,54 on kaikki mun lasten ikäisiä suunnilleen :laugh: :laugh:

Että ei ole kyllä,saa nähä,54 on kaikki mun lasten ikäisiä suunnilleen :laugh: :laugh:

Hyh hyh..onko niskassa ne samat sohvat vieläkin :x
Jyvään karaokee laulaan :whistle: :D

On tää kaupunki mennyt oudoks...siellä Statuksessako kaikki yli 19-vuotiaat käy?

Hyh hyh..onko niskassa ne samat sohvat vieläkin :x
Jyvään karaokee laulaan :whistle: :D

On tää kaupunki mennyt oudoks...siellä Statuksessako kaikki yli 19-vuotiaat käy?

Annas kun vorssan pilehile selventää:

Status ja niska (on siel jotain remppaa tehty)jakaa ihmiset aikalailla,eli kaikenikäisiä käy.Niska on vaan jotenkin "ällömpi"tai jotain.

Jyvässä on melkiis kaupungin paras meno,karaokee ja paaljon tuttuja,siellä kun nykyään käy "kaikki".deekut vähentyneet,mutta sitten kun alkaa tanssituttaan niin on pakko mennä johonkin muualle,plaah.

:D :D :D

Yhteistyössä