Miltä ikenen pitää näyttää viisurileikkauksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peloissaan

Vieras
Mulla on ihme riekaleena koko alue. Viikko aikaa leikkauksesta. Takana näkyy syvä kolo johon lääkäri jättänyt vahingossa yhden tikin. Jouduttiin poistamaan turvotuksen takia tikit jo pari päivää leikkauksesta.

Välillä turskahtaa paha maku jos kielellä kosken vahingossa alueeseen. Ien on noussut riekaleeksi hampaiden tasolle, ei ole enää turvotusta.

vaikuttaa ihmeelliseltä. Aiemmin on nykäistä ylhäältä yksi viisuri ja siinä ien on täysin normaali, se hammas vain uupuu.

Kyllä mulla ainakin oli jonkin aikaa siinä kunnon kuoppa ja vähän niitä riekalaeita.

Muistathan purskutella hyvin apteekista saatavalla nesteellä jotta pysyy puhtaana.

Limakalvot kyllä paranee aika nopsaan.

Jos arveluttaa voithan käydä asian hammiksessa tarkistuttamassa.

Se on viikkojen ajan ihan mössönä ja jonkinlainen kolo voi olla kuukausien ajan. Lopulta siitä tulee ihan tasainen ja sileä. Siitä ei näe, että siinä olisi mitään ollutkaan. Näin minulla.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25654253:
Kyllä mulla ainakin oli jonkin aikaa siinä kunnon kuoppa ja vähän niitä riekalaeita.

Muistathan purskutella hyvin apteekista saatavalla nesteellä jotta pysyy puhtaana.

Limakalvot kyllä paranee aika nopsaan.

Jos arveluttaa voithan käydä asian hammiksessa tarkistuttamassa.

juu sain lääkäriltä suuvettä jota käytän nyt päivittäin.

Huolettaa vaan kun alue näyttää niin oudolta ja on vielä arka. Tosiaan ei ole kokemusta aiemmin leikkaamisesta niin en tiedä miltä sen kuuluu näyttää..

Minulta leikattu kaksi viisuria, ja etenkin toinen oli arka ja repaleinen ja kuopalla aika kauan. Jos kovasti särkee, kuumottaa ts tulehduksen merkkejä niin kannattaa toki käydä näytillä.

[QUOTE="...";25654336]Olisko siellä joku tulehdus, kun paha maku tulee kerran? Antibioottikuuri kehiin?[/QUOTE]

viikon oon syönyt antibioottia, huomenna aamulla otan viimeisen. Itseki epäilen et olis vielä tulehtunut.. Emmin tässä että menisinkö huomenna lääkärille. Ärsyttää ku menee omaisuus tähän yhteen poistoon :/

Yhteistyössä