millon voin tehdä raskaustestin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tein sinä päivänä ku menkkojen olis pitäny alkaa...näytti plussaa :heart: mut nyt epäillään kohdunulkopuolista :'( vähä lipes aiheesta mut en malttanu odottaa et menkat olis myöhäs ku me ollaan kans yritetty niiiiin kauan jo toista lasta...

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mä tein sinä päivänä ku menkkojen olis pitäny alkaa...näytti plussaa :heart: mut nyt epäillään kohdunulkopuolista :'( vähä lipes aiheesta mut en malttanu odottaa et menkat olis myöhäs ku me ollaan kans yritetty niiiiin kauan jo toista lasta...

oi voi :( *hali* joo mäki tahtoisin tehä heti. :D mut eiks se oo niin ettei se raskaus näy siinä testissä ku vasta tietyn ajan päästä..?

:hug: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

oi voi :( *hali* joo mäki tahtoisin tehä heti. :D mut eiks se oo niin ettei se raskaus näy siinä testissä ku vasta tietyn ajan päästä..?

Oletkohan ihan kypsä äidiksi, jos biologian opinnot on vielä kesken. No, kysyvä ei tieltä eksy. Ei se vielä pariin viikkoon näy testissä, ei ainakaan 10 päivään, jos tänään sitä alulle laitoitte. Menee noin viikko, että on perillä ja kiinnittynyt ja alkaa sitä hormoonia tuottaa ja siitä sitten hetki, että hormoonitaso on riittävä, jotta testissä näkyisi. Odota nyt rauhassa ja yrittäkää vaan varmistaa / harjoitella lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kun harrastimme yhdyntää aamulla. lapsi olis haaveissa.
eli siis millon sen voi tehdä? *nolotyhmä*

No onko sulla edes ovulaatio? Aika jännä ilmaus muuten "harrastaa yhdyntää" :) Meillä ollaan yhdynnässä tai harrastetaan seksiä....Mutta joo menipä hiusten halkomiseksi.

Yhteistyössä