millon voin laittaa vauvan rintareppuun?

Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:
Alkuperäinen kirjoittaja ek:
toivottavasti et laita koskaan. hommaa kunnollinen kantoreppu niin et pilaa lapsesi lonkkia

Hä? Mikä ero on kantorepulla ja rintarepulla?

se ero, että kantoreppu on ergonominen sekä lapselle että kantajalle ja rintareppu ei kummallekaan.

toivottavasti et laita koskaan. hommaa kunnollinen kantoreppu niin et pilaa lapsesi lonkkia

Hä? Mikä ero on kantorepulla ja rintarepulla?

se ero, että kantoreppu on ergonominen sekä lapselle että kantajalle ja rintareppu ei kummallekaan.

Älä höpötä. On olemassa myös ergonomisia rintareppuja ja epäergonomisia kantoreppuja. Ei se nimi sitä reppua pahenna...

no voi vee, nyt kun googlettelin asiaa enemmän niin eihän tässä uskalla kantaa vauvaa ku sylissä...

Näin on, kaikki rintarepussa vauvoina kannetut lapset on nyt lonkkasairaalassa ja niitä työnnetään rollaattorilla.

Siis onko toi kantoreppu ja kantoliina nyt sama asia?
Tuo baby björnin joka siis meilläkin on on kuulemma semmonen epäergonominen.

Kantoliina vois olla kiva, mua vaan epäilyttää et jos ne solmut aukee ja vauva tippuu tai sit et jos se on hirveen monimutkasta niin mä en opi sitä sitomista ikinä |O Meidän kylällä kyllä näyttäs olevan semmonen kantoliinatukihenkilö joka varmnaan osais auttaa.

Siis onko toi kantoreppu ja kantoliina nyt sama asia?
Tuo baby björnin joka siis meilläkin on on kuulemma semmonen epäergonominen.

Kantoliina vois olla kiva, mua vaan epäilyttää et jos ne solmut aukee ja vauva tippuu tai sit et jos se on hirveen monimutkasta niin mä en opi sitä sitomista ikinä |O Meidän kylällä kyllä näyttäs olevan semmonen kantoliinatukihenkilö joka varmnaan osais auttaa.

Ei ne oo sama. Reppu on reppumainen ja liina nimensämukaan liina. Ei se koskaan auennut ja vauva pysyi kyydissä. Liina oli meilläkin jonkinaikaa. Solmimisen kyl oppii ja liinan käytön.

no voi kökkö. onneks ei oo ku lainas toi rintareppu, mut nyt vois kyl varmaan mieluummin hommata tollasen kantorepun.. kylhän se näyttääki jotenkin fiksummalta.. ainakin mitä kattelin noista nettikaupoista. vauva vielä masussa, mutta koht käyttöö!

hyviä kantoreppuja on mm. ergo ja patapum. ergo taisi olla se joka sopii jo pienelle vauvalle, patapum vasta n. 5kk alkaen. meillä patapum ja ollaan tykätty siitä kovasti.

Mulla ei ainakaan ikinä ole kantoliinan solmut auenneet. Mulla pitkä trikonen liina. Manduca kantoreppu myös käytössä, itse tykkään ja niin vauvanikin. Manducassa olen kantanut myös 4v isoveljeä selässä.

Yhteistyössä