Millon tulee Postimies Pate?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TV kasvattaa :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TV kasvattaa :)

Vieras
Minä päivinä tulee telkkarista postimies pate? En jaksais selata jokaisen päivän ohjelmaa... Satuin ottamaan yhden jakson joskus boxille ja näytin 2-vuotiaalle ja sehän istui melkein puoli tuntia tyytyväisenä tuolissaan!!! Näitä tarvii saada lisää nauhoitettua! Nyt ymmärrän äitejä jotka laittaa välillä muumit pyörimään että saa hetken hengähtää ;) Paitsi et meillä ei muumit kelpaa, mut Pate oli hitti!
 
Ja sunnuntaiaamuisin tulee Jessin kanssa! Eli se Jessi-kissa on saanut oman ohjelmansa. Aivan paras!

Jessi löytyy Areenasta, sieltä vaan huomenna esittelemään. Patea löytyy kymmenittäin videolla kirjastosta.

Seuraava askel teidän perheessänne taitaa sitten olla muumiseksi. ;)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä