Millon saa asumistukea?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sopraano
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika törkeältä kuullostaa jos noin suureen asuntoon saa tukea... :(

:o No onhan tuossa asujiakin...

vain viisi henkeä...
Ei meilläpäin yhdelläkään tuon kokoisella perheellä ole kuin korkeintaan 75 neliön kolmio ja naapurissakin siinä kolmiossa asuu viisi lasta ja vanhemmat :o

Joo, ja kaupungin vuokrataloissa asutaan, lähiössä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika törkeältä kuullostaa jos noin suureen asuntoon saa tukea... :(

:o No onhan tuossa asujiakin...

vain viisi henkeä...
Ei meilläpäin yhdelläkään tuon kokoisella perheellä ole kuin korkeintaan 75 neliön kolmio ja naapurissakin siinä kolmiossa asuu viisi lasta ja vanhemmat :o

Joo, ja kaupungin vuokrataloissa asutaan, lähiössä..

Voi miten ihana kateuden tuulahdus... :D

Ollaan muutettu tähän jo ETUKÄTEEN TULEVAISUUTTA AJATELLEN! Vieläkö ootte kateellisia 10 vuoden päästä, jos kerron, että meitä asuu 15 näissä neliöissä? :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika törkeältä kuullostaa jos noin suureen asuntoon saa tukea... :(

:o No onhan tuossa asujiakin...

vain viisi henkeä...
Ei meilläpäin yhdelläkään tuon kokoisella perheellä ole kuin korkeintaan 75 neliön kolmio ja naapurissakin siinä kolmiossa asuu viisi lasta ja vanhemmat :o

Joo, ja kaupungin vuokrataloissa asutaan, lähiössä..

Joo mutta Kelan rajat noihin kohtuullisen kokoisiin asuntoihin ei ihan noin kyllä mene... Meillä on 73 neliötä ja 3 henkeä ja on just Kelan standardin mukainen asunto. Liian pienessäkään kun ei saa asua, Kela ei tykkää siitäkään ;)

 

Yhteistyössä