Millon päikkärit pois???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeLu harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LeLu harmaana

Vieras
Pistänpä tällekkin puolelle tän kysymyksen...

Minkä ikäsenä teidän lapset ovat jättäneet päiväunet kokonaan pois? Ja millaiset ovat ajat yöunille mentäessä? Muuttuiko ne?

Meillä jäppinen nyt jonku aikaa kinannu päikkäreitä vastaan ja sit sippaa 17-18 eli hitusen myöhään ku yöunille meno viivästyy aikas lailla... Niin ja viittä vaille 2-vuotias ukkeli kyseessä..
Luulen että nyt on vielä liian aikasta kun näkee että ei jaksa valvoa iltaan asti sitten...

Kokemuksia... Kiitos etukäteen!!

No tulipas oltua taas liian hätänen... Tuolla alempanahan onki jo avaus samasta aiheesta.. No mut kiitos sinne vastanneille...
Taidan alkaa kattomaan että kuinka tuo ukko sit jaksaa ja josko yöunille meno aikaistuis.. Pitää vaan keksiä pahimpaan väsymykseen jotain tekemistä niin jos pysyis hereillä..

Mun poju tulee maaliskuussa 2v ja ei ole aikoihin nukkunut päikkäreitä. Aluksi oli väsynyt just 17-18 aikaan ja monesti sit sippas ja yöunille toooosi myöhään. Nyt jaksaa hyvin päivät. Nukkumaan klo 20 ja herää 9.00. Meillä kyllä heräillään vielä öisin :headwall:
Meillä päikkärit jäi pois siitä yksinkertasesta syystä,että ei vaan enää nukahtanut! Ei niin millään. Toki joskus päiviä että sippaa esim.autoon ja sitten yöunille suurinpiirtein 23 aikaan... :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 15:55 Äippä vaan kirjoitti:
Mun poju tulee maaliskuussa 2v ja ei ole aikoihin nukkunut päikkäreitä. Aluksi oli väsynyt just 17-18 aikaan ja monesti sit sippas ja yöunille toooosi myöhään. Nyt jaksaa hyvin päivät. Nukkumaan klo 20 ja herää 9.00. Meillä kyllä heräillään vielä öisin :headwall:
Meillä päikkärit jäi pois siitä yksinkertasesta syystä,että ei vaan enää nukahtanut! Ei niin millään. Toki joskus päiviä että sippaa esim.autoon ja sitten yöunille suurinpiirtein 23 aikaan... :kieh:

Onko hän muuten ihan normaali.... siis ettei kiukuttele enempää ku ennen...? Mä vaan mietin että kuinka kauan sitä sit jaksaa jos alkaa kiukutteleen väsymystään koko loppu illan ku ei ole päivällä uni kelvannu.. En mäkään viitti pakottaa nukkuu jos toista ei selvästi väsytä..
Nyt poika nukku jo 20 aikaa joten olen miettinyt että olis paljo "helpompaa" jos päikkärit jäis pois mutta silti eikö ole vielä liian pieni kun vasta luin että 5vuotiaaksi tarvitaan päivässä levähys hetki.. OK mut meillä taitaa riittää ku kattoo tunnin puuha peteä makuulta.. ainakin tänään riitti ja varmaan riittää huomennakin... On se vaan niin että nuo mukulat on niin yksilöllisiä..

Yhteistyössä