R
raskas
Vieras
Täällä rv 13+1, liikkeet tuntunut nyt noin viikon.. Onko jotenki aikaista tuntea jo liikkeet vai ollaankohan sitä jo pidemälläki raskaudessa???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Ekasta tunsin rv20. Nyt tokasta olen tuntenut rv10. Rv 13 maha jo liikkui sikiön liikkuessa.
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Ekasta tunsin rv20. Nyt tokasta olen tuntenut rv10. Rv 13 maha jo liikkui sikiön liikkuessa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Ekasta joskus rv 17-18 aikoihin.
Tokasta rv 9+ (Mikä tosin oli poikkeava raskaus ja selviskin jälkeen päin, että poikkeavissa raskauksissa liikkeet alkaa tuntua epätavallisen aikaisin.)
Nyt kolmas raskaus ja rv 11+ ja vielä ei tunnu.
Rv 12 jälkeen kai on normaalia jo tuntea liikeet jos kyseessä on toinen tai kolmas tai jne. raskaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Ekasta tunsin rv20. Nyt tokasta olen tuntenut rv10. Rv 13 maha jo liikkui sikiön liikkuessa.
:xmas:
Pää-perämitta 52mm. Paino 10-20g.
Alkuperäinen kirjoittaja outo harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Ekasta joskus rv 17-18 aikoihin.
Tokasta rv 9+ (Mikä tosin oli poikkeava raskaus ja selviskin jälkeen päin, että poikkeavissa raskauksissa liikkeet alkaa tuntua epätavallisen aikaisin.)
Nyt kolmas raskaus ja rv 11+ ja vielä ei tunnu.
Rv 12 jälkeen kai on normaalia jo tuntea liikeet jos kyseessä on toinen tai kolmas tai jne. raskaus.
Saanko udella että miten poikkeava raskaus?
Itselläni nämä vauvan liikkeet nimittäin alkoivat tuntua kovin aikaisilla viikoilla:/
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:En millään tavalla halua pelottella sillä tämä kokemani (ja muutenkin tämmöset) on todella harvinaisia mutta niitäkin tapahtuu kuten nyt mulle.
Vauvallamme oli amnion band syndrooma. Mm. vatsapeitteiden massiivinen sulkeutumishäiriö ja vauva oli kaikesta siitä mikä masusta oli ulkona (mm. suolisto, maksa, perna, vatsalaukku) kiinni sikiökalvossa eli kiinni mun kohdussa, ei päässy liikkumaan. Siks tunsin liikeet heti kun alkio/sikiö alkaa vkolla 9+ liikkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Ekasta tunsin rv20. Nyt tokasta olen tuntenut rv10. Rv 13 maha jo liikkui sikiön liikkuessa.
:xmas:
Pää-perämitta 52mm. Paino 10-20g.
Uskokoon ken tahtoo.:/ Np-ultrassa lääkäri töni sikiötä jotta se kääntyisi parempaan asentoon. Tunsin selvästi kuinka se heitti voltin (jonka näin samalla ruudulta).
Alkuperäinen kirjoittaja outo harmaa:Katsoin profiilisi..Kovia olette kokeneet.Halaukset sinulle
Näkyikö nuo jutut sitten ultrissa,vai tulivatko yllätyksenä?Anteeksi kun utelen varmasti kipeästä asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja raskas:Täällä rv 13+1, liikkeet tuntunut nyt noin viikon.. Onko jotenki aikaista tuntea jo liikkeet vai ollaankohan sitä jo pidemälläki raskaudessa???