Millon mä saan nukkua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pph85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pph85

Vieras
Hohhoijaa, mä en kohta jaksa vaan lysähdän tähän maahan nukkumaan :( Arkena töitä 9-18, illat menee kun yrittää siivota,laittaa pihaa,käydä mökillä saunomassa,laittaa siellä pihaa, ajaa nurmikkoa,käydä kaupassa, pyykätä, remontoida tätä asuntoa ja hoitaa lapset. Vkoloppuisin vielä kovempi kiire, nyt ollu 2viikkoa putkeen jotkut juhlat, niin on eteenpäinkin ja lauantaisin yritetään kiirehtiä remontin kanssa että saataisiin se edes joskus valmiiksi. Kaikenhuipuks äiti ja isä pommittaa koko ajan et kerta me vahditaan teidän lapsia tai autetaan joskus remontissa niin tuutte meille tekemään puutöitä, ajamaan nurmikkoa, istuttamaan puita... ja hekin asuvat 100km:n päässä. Yöllä nukun sikeästi sen 6h, mutta näin päiväuniaikaan alkaa silmä luppasta. Kaikenhuipuks työrintamalla ruuhkautuu koko hoito kun menen "pomottamaan päiväkotiin" yksin kesätyttöjä ja lapset sinne hoitoon... hohhoijaa. Kiitti ku sain valittaa!

Osaatko priorisoida? Siis ihan vilpittömästi kysyn :|
Onko kaikkiin juhliin pakko mennä? Ja koko perheellä? Voiko esim miehesi jäädä kotiin tekemään remonttia?
Onko mökille pakko mennä saunomaan ja laittaa siellä pihaa?

Ymmärrän toki että juhlat on ihania, mökillä saunominen kivaa yms mutta jos ei enää millään jaksa niin voisiko jostain luopua hetkeksi?

Tuttu tunne... Pitkän työpäivän päälle pitäis vaan jaksaa, jaksaa, jaksaa.... Omien lasten harrastukset, pihatyöt, siivous, pyykkäys, ruoanlaitto, kaupassa käynnit jne. Ja aamulla taas hymyillä ja olla iloinen, kun "työt" saapuvat taas 11 tunniksi meidän kotiin mellastamaan.... Ja omat lapset vaativat illalla vielä kuljetuksia, pitää päästä uimaan, on synttäreitä, valmistujaisia, rippijuhlia jne. Olen niin väsynyt myös, että ei normaalit yöunet tahdo edes riittää :/

Yhteistyössä