Millon laitatte jouluvalot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu ei oo aikaista :ashamed: Munki tekis mieli jo laittaa,valasis vähä tähän pimeeseen aikaan mutta jos kuitenki malttais vielä odotella..Sisälle laitan yleensä joulukuun eka päivä.

Parin viikon päästä ajattelin pikkuhiljaa alkaa varustelemaan. Mun mielestä marraskuun alusta on ok jo laittaa, onhan pikkujouluaika jo silloin käynnissä. :) :xmas:

Hei mä lisään vielä.

Mä en käsitä, miksi niitä valoja ei voisi laittaa jo marraskuussa? Silloinhan se on se pimein ja ankein aika, eihän ne ole vain jouluvaloja vaan tarkoitettu pimeään aikaan valopilkuksi. Mun mielestä hyvä aika pitää niitä valoja on marraskuusta tammi-helmikuuhun, ei sitten enää maaliskuussa niitä jaksa katsella. ;)

Ekana adventtina. En yhtään ennen sitä, koska mielestäni jouluvalot ja muut koristeet kuuluvat nimenomaan joulun aikaan, joka alkaa vasta silloin. :) Eikä lokakuussa kuten kaupoissa näkyy alkavan. :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Marraskuun lopulla. Ei tunnu joulu miltään, jos joulukrääsät asettelee paikoilleen jo lokakuussa...

MITKÄ JOULUKRÄÄSÄT??? Siis ulkovalot ja kyntteliköt??? Mun mielestä ne on pimeän ajan valoja. Otatko itse ne pois heti kun joulu loppiaisena päättyy??

Yhteistyössä