Millon lääkäriin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vauva 5,5kk. Ollut kolme vkoa räkäinen, tukkoinen, nukkunut välillä ok välillä huonosti.

Ei kuumetta, lämpöä, tms. kärttyinen, tekee myös kai hampaita kun alhaalta on ikenet ihan turvoksissa ja järsii mitä vaan eteen sattuu.

ei mtn muita oireita kuin tukkoisuus. mietinkin onko hampaiden teko-tukkoisuutta mutta kun kirkasta räkää tulee(tullut nyt useemman pvän). Vai onko tää rään irtoominen merkki et alkais parantua ehkä?

taaperolla ollut myös nyt sama juttu, on jo lähes terve. hänelläkää ei kuumetta.
 

Yhteistyössä