K
Kiipeli
Vieras
meillä on 1,5 vuotias lapsi ja hän on tosi kiinni tutissa. Aina nukkumaan mentäessä se on oltava suussa ja usein myös ihan keskellä päivääkin. Olen alkanut miettimään, että jokohan sen voisi lapselta "riistää" vai onko pois ottaminen pelkästään haitallista kun se on niiiiin tärkeä kapistus hänelle? Olen miettinyt asiaa suun terveyden kannalta ja alkanut kallistumaan siihen suuntaan, että nyt tutti lähtee.
Millä tavalla olette saaneet tutin pois tuttiriippuvaiselta lapselta? Itse suunnittelin, että illalla kerron, lapselle että aamulla tutti menee roskikseen ja otan sen sitten kun lapsi on nukahtanut ja yksinkertaisesti heitän pois. Ja kerään muutkin tutit roskikseen. En aio alkaa mihinkään "leikkaa imuosasta pala pois"- jekkuihin.
Kiitos!
Millä tavalla olette saaneet tutin pois tuttiriippuvaiselta lapselta? Itse suunnittelin, että illalla kerron, lapselle että aamulla tutti menee roskikseen ja otan sen sitten kun lapsi on nukahtanut ja yksinkertaisesti heitän pois. Ja kerään muutkin tutit roskikseen. En aio alkaa mihinkään "leikkaa imuosasta pala pois"- jekkuihin.
Kiitos!