Milloinkahan sitä uskaltaisi kysyä mieheltä et ruvetaanko sitä olemaan yhessä ihan oikeesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="akka";26843381]Se mies lähtee saletisti kälppimään jos on sanonut että haluaa edetä rauhassa ja sä olet kuukauden tapailun jälkeen heti vaatimassa jotain muuta kun tapailua.
Mihin ihmeeseen teillä on kiire kun suhteessa on mukana lapsiakin?Eikö vois ihan rauhassa tapailla ja katsella sen kummempia sitoumuksia että kiinnostaako se toinen ihyminen loppupeleissä niin paljon että on sen takia valmis vuosikausien uusperhehelvettiin.[/QUOTE]

Seurustelu ei ole samanlainen sitoutuminen kuin vaikka avioliitto, minkä irtisanominen onkin vähän monimutkaisempi tapaus. Kyllä mä olen miehen kanssa seurustellen tunnustellut, että onko tässä aviomiesmateriaalia ja jaksaisko tätä katella pidempäänkin. Jaksoin "tapailua" kolme viikkoa, sitten kysyin suoraan, että seurustellaanko vai eikö. En todellakaan olisi jaksanut panostaa jos toinen olisikin halunnut vain "tapailla" eikä ikinä mitään vakavampaa...

Onko se sitten kiva olla itse ihan ihastuneena ja haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta, jos toinen ei ole ikinä edes suunnitellut ottavansa vakavasti kanssasi? Kyllä musta tällasiin asioihin pitää olla selvyys kummallakin siitä, missä mennään.

[QUOTE="vieras";26843930]Seurustelu ei ole samanlainen sitoutuminen kuin vaikka avioliitto, minkä irtisanominen onkin vähän monimutkaisempi tapaus. Kyllä mä olen miehen kanssa seurustellen tunnustellut, että onko tässä aviomiesmateriaalia ja jaksaisko tätä katella pidempäänkin. Jaksoin "tapailua" kolme viikkoa, sitten kysyin suoraan, että seurustellaanko vai eikö. En todellakaan olisi jaksanut panostaa jos toinen olisikin halunnut vain "tapailla" eikä ikinä mitään vakavampaa...

Onko se sitten kiva olla itse ihan ihastuneena ja haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta, jos toinen ei ole ikinä edes suunnitellut ottavansa vakavasti kanssasi? Kyllä musta tällasiin asioihin pitää olla selvyys kummallakin siitä, missä mennään.[/QUOTE]

Näin just! Me on nyt kuukauden päivät suurinpiirtein tässä oltu ja vietetty aikaa yhessä ja kyllä musta olis nyt kiva saada tietää mitä sen miehen päässä liikkuu,yritän sille aina selittää miten tykkään siitä mutta en halua painostaa jne jne mutta kyllä se nyt olis kiva tietää et kannattaako tässä sit olla jos toisella on eri näkökulma asiaan. Toisaalta mun on vaikea uskoa et jos se ei ole kiinnostunut tosissaan ni olisko se tässä nyt kuukauden jälkeenki vielä. Ei mua ole nyt esitelty sen kummemmin kellekkään,eikä ole tarvekaaan,en mäkään ole kertonut siitä kenellekkään,en ees kavereille koska en halua et jos tää ei jatku ni olla sit taas selittelemässä ja itkemässä kellekkään. Ei meistä oikeestaan tiedä kukaan muu kun yks sen kaveri. Nää jutut ehtii todellakin sit joskus aikojen päästä jos sinne asti päästään mutta kun saisi edes itse tietää mitä se mies oikeestaan haluaa.

Onko mies kenties varattu vai sinkku? Jos on varattu niin, en yhtään ihmettele tota jahkailua ja odotuttamista. Jos sinkku, niin sillon todennäkösesti haluaa edetä hitaasti, eikä pitää kiirettä missään. Todennäkösesti haluaa tuntea sut kunnolla, ennenkuin tekee seuraavan siirron. Kyllä toi seurustelua jo on, miks ihmeessä sitä pitää erikseen tiedustella? Kyllähän aikuiset ihmiset tietää koska tapailusta on siirrytty seurusteluun, vai?

Yhteistyössä