E
elli epävarma
Vieras
Kun me on tapailtu tässä kuukauden päivät,vietetty aikaa yhessä,pari yötäkin, ja soitellaan ja tekstaillaan. Tiedän et mies haluaa ottaa ihan rauhallisesti ja tavallaan myös itsekin sitä haluan mutta jotenkin mua vaivaa tää et ei oikeesti olla yhessä vaan tapaillaan.Pelkään et tää tapailu ei muutu muuksi vaikka mies kyllä tavallaan puhuu myös tulevaisuudesta ja niin et mäkin siihen kuuluisin mutta kun sit taas toisinaan tuntuu et eikö tää juttu nyt etene. Ja kuitenkin antaa ymmärtää et kyllä meillä on tulevaisuutta yhessä mut suoraan ei sitä sano,pyytää mua sinne usein ihan vaan syömään tai istuskelemaan ja viettämään aikaa yhessä. Pidän tyypistä todella paljon ja haluisin olla sen kanssa"aikuisten oikeesti" mutta en uskalla kysyä kun pelkään et säikähtää sitä et painostaisin sen nyt suhteeseen.
Tässä tää mun epävarmuus tulee taas esiin ,tiedän et se ei todellakaan pelaa mutta silti pelkään et tekee sitä vaikka jos se pelais ni tuskin se mua sillon haluis sinne kun sen lapset on siellä tai esittelis mua ihmisille joihin törmätään.
Tässä tää mun epävarmuus tulee taas esiin ,tiedän et se ei todellakaan pelaa mutta silti pelkään et tekee sitä vaikka jos se pelais ni tuskin se mua sillon haluis sinne kun sen lapset on siellä tai esittelis mua ihmisille joihin törmätään.