Milloinkahan sitä uskaltaisi kysyä mieheltä et ruvetaanko sitä olemaan yhessä ihan oikeesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli epävarma

Vieras
Kun me on tapailtu tässä kuukauden päivät,vietetty aikaa yhessä,pari yötäkin, ja soitellaan ja tekstaillaan. Tiedän et mies haluaa ottaa ihan rauhallisesti ja tavallaan myös itsekin sitä haluan mutta jotenkin mua vaivaa tää et ei oikeesti olla yhessä vaan tapaillaan.Pelkään et tää tapailu ei muutu muuksi vaikka mies kyllä tavallaan puhuu myös tulevaisuudesta ja niin et mäkin siihen kuuluisin mutta kun sit taas toisinaan tuntuu et eikö tää juttu nyt etene. Ja kuitenkin antaa ymmärtää et kyllä meillä on tulevaisuutta yhessä mut suoraan ei sitä sano,pyytää mua sinne usein ihan vaan syömään tai istuskelemaan ja viettämään aikaa yhessä. Pidän tyypistä todella paljon ja haluisin olla sen kanssa"aikuisten oikeesti" mutta en uskalla kysyä kun pelkään et säikähtää sitä et painostaisin sen nyt suhteeseen.

Tässä tää mun epävarmuus tulee taas esiin ,tiedän et se ei todellakaan pelaa mutta silti pelkään et tekee sitä vaikka jos se pelais ni tuskin se mua sillon haluis sinne kun sen lapset on siellä tai esittelis mua ihmisille joihin törmätään.

Helkkari. Me ei olla vieläkään sovittu, että ollaan "aikuisten oikeesti" yhdessä ja me ollaan jo 10v. oltu naimisssa!

Onko kaikkeen pakko laittaa leima? Voithan sä kysyä, että tapaillaanko muitakin.

[QUOTE="vieras";26842413]Miten se tilanne sitten käytännössä muuttuisi?[/QUOTE]

Eikai muulla tavalla kuin sillä et kummatkin tiedettäis et tapaillaanko vaan vai seurustellaanko koska nehän on kaksi eri asiaa.

sano sille kivasti vaikka sängyssä aamulla, ootko sä mun poikaystävä?

Tai sit sano, miltä hänestä tuntuisi jos sinä tapailisit muitakin samaan aikaan, onko se ok?

[QUOTE="vieras";26842491]Tapailette nyt siis muitakin?[/QUOTE]

Minä en tapaile ja miehestä en tiedä mutta luulen ettei sekään tapaile,voin toki olla väärässäkin mutta ei se kyllä ole sen luontonen et tapailis montaa samaan aikaan. Kai sekin täytyy sit jossain välissä kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja elli epävarma;26842509:
Minä en tapaile ja miehestä en tiedä mutta luulen ettei sekään tapaile,voin toki olla väärässäkin mutta ei se kyllä ole sen luontonen et tapailis montaa samaan aikaan. Kai sekin täytyy sit jossain välissä kysyä.

No jos te ette muita tapaile ja noin tiiviisti olette yhteyksissä, niin se on seurustelua.
ei kai sitä nyt tarvi aikuisena sanoa, että seukkaaksa mun kaa. se on koulupihojen teinimeininkiä.

aikuisia ihmisiä olette.

[QUOTE="Jaana";26842613]No jos te ette muita tapaile ja noin tiiviisti olette yhteyksissä, niin se on seurustelua.
ei kai sitä nyt tarvi aikuisena sanoa, että seukkaaksa mun kaa. se on koulupihojen teinimeininkiä.

aikuisia ihmisiä olette.[/QUOTE]

No edelleen,mä en tapaile muita mut miehestä en tiedä,mut epäilen ettei sekään muita tapaile. Se nyt vaan haluaa ottaa tän homman iisisti ja ei mullakaan mitään sitä vastaan ole mutta silti kaipaan jonkun sanan tai teon siitä et mitä tää nyt sit oikeen on.
Jotenkin vaistosin mielestäni et se pettyi kun ei voitukaan olla kahestaan tänä viikonloppuna kun sen tilanne muuttui,toki me sit pikasesti nähtiin silleen et lapsetkin oli kotona.

No tuota noin... Eikö se ole ihan sama miten sitä määritellään senkummemmin? Tapailette/seurustelette, hiljalleen siitä sit eteenpäin, jos mies haluaa hissukseen edetä.

No pitäiskö sun ihan vaan kysyä suoraan et "seurustellaanko me?". Tai noin niinkuin joku ehdotti, että joku aamu kun heräät vierestä, niin kysyt et "ootko sä mun poikaystävä?". Jos mies ihmettelee, että miks asiasta pitää tällei erikseen puhua, niin voit sanoa ihan suoraan, että sua vähän ahdistaa kun et tiedä missä mennään.

Tota en ehkä suosittelis tekemään, mitä joku ehdotti, että kysyisit mitä mieltä hän olisi jos sinä tapailisit muitakin. Miehelle saattais tulla sellanen fiilis, että sä et oo tossa kovin vakavissas ja haluat tapailla muitakin.

[QUOTE="Mietteliäs";26842729]No tuota noin... Eikö se ole ihan sama miten sitä määritellään senkummemmin? Tapailette/seurustelette, hiljalleen siitä sit eteenpäin, jos mies haluaa hissukseen edetä.[/QUOTE]

Mutta kun mä en halua et se tapailee muitakin jota se nyt ei kai edes tee, tuskin mun seura sit niin usein kiinnostais kun muun ajan se on aina töissä ja lapsetkin siinä sit vielä aika ajoin,nyt olleet enemmän kuin normisti kun kesäloma.

Ehka sen edelline juttu on sit mennyt nopeesti eteenpäin ja nyt haluaa ottaa iisimmin kun taas mun edellinen juttu junnas vuosikausia lähes samaa rataa ,ei mitään edistystä ni ehkä mä nyt sit haluan edetä sinne minne haluan niin vähän reippaammin. Mutta en halua miestäkään sen takia menettää et hoppuilen sen mielestä ja tuntee et olis pallo jo jalassa.

[QUOTE="pippuriina";26842751]No pitäiskö sun ihan vaan kysyä suoraan et "seurustellaanko me?". Tai noin niinkuin joku ehdotti, että joku aamu kun heräät vierestä, niin kysyt et "ootko sä mun poikaystävä?". Jos mies ihmettelee, että miks asiasta pitää tällei erikseen puhua, niin voit sanoa ihan suoraan, että sua vähän ahdistaa kun et tiedä missä mennään.

Tota en ehkä suosittelis tekemään, mitä joku ehdotti, että kysyisit mitä mieltä hän olisi jos sinä tapailisit muitakin. Miehelle saattais tulla sellanen fiilis, että sä et oo tossa kovin vakavissas ja haluat tapailla muitakin.[/QUOTE]

Ehkä mä joku jerta sit uskallan kysyä jotenkin noin.
En mäkään tota toista tapaa kyl menis kokeilee juurikin siksi et sit se luulee et haluan tapailla muitakin. Olen kyl monesti sille sanonut miten mä siitä tykkään ja todennut sit mies siihen jotenkin et "no eiks se sit oo ihan hyvä" tai jotain ton tyylistä.

Tai sit kysy tota, et tapaileeko se muitakin. Voisit sanoa myös ton mitä tännekin kirjoitit, että et halua iskeä palloa sen jalkaan tai mitään, että ei sinänsä ole mikään kiire, mutta että haluat vain tietää, että missä mennään ja mihin tässä ollaan menossa.

[QUOTE="vieras";26842803]Mitä se edistyminen on? Yhteen muutto ja naimisiin?[/QUOTE]

Ei ja ei, vaan se et voitas olla ihan kunnolla esim.lasten seurassa,silleen et lapsetkin tietäs et isällä on uusi seurustelu kumppani. Tai et voitas kertoa muillekin et hei,me ollaan nyt yhessä kun nyt mäkin esim en ole mitään maininnu kellekkään kun en viitsi mainostella asiaa josta en tiedä mikä asian laita on.

[QUOTE="pippuriina";26842810]Tai sit kysy tota, et tapaileeko se muitakin. Voisit sanoa myös ton mitä tännekin kirjoitit, että et halua iskeä palloa sen jalkaan tai mitään, että ei sinänsä ole mikään kiire, mutta että haluat vain tietää, että missä mennään ja mihin tässä ollaan menossa.[/QUOTE]

Vaik olenkin melko varma et ei se muita tapaile ni mitä hittoa mä sitten teen jos se tapaileekin...mä en kestä sit sellasta. Toisaalta luulis nyt et kuukauden aikan olis asiasta sanonut tai tullut jotenkin esiin.

Mä kyllä ymmärrän ap:ta, et haluaa tietää missä mennään ja saada varmuus asiaan.

Tuskin se mies nyt karkuun juoksee, jos varovasti kyselet, että mihin suuntaan tässä ollaan menossa vai ollaanko mihinkään. :)

No juuri tuon takia sulla on oikeus kysyä. Ei oo reilua suakaan kohtaan, jos ootte ihan eri mielellä tossa suhteessa. Kyllähän se mies nyt ymmärtää jos sanot, että sun vaan täytyy saada tietää, että tapaileeko hän muitakin, koska sinä et jaksa sellaista sähläystä. Ja jos ei ymmärrä, niin jo on ihmeellinen mies. :D

Kyllä se siitä, rohkeesti vaan otat asian esiin :hug:

[QUOTE="pippuriina";26842932]No juuri tuon takia sulla on oikeus kysyä. Ei oo reilua suakaan kohtaan, jos ootte ihan eri mielellä tossa suhteessa. Kyllähän se mies nyt ymmärtää jos sanot, että sun vaan täytyy saada tietää, että tapaileeko hän muitakin, koska sinä et jaksa sellaista sähläystä. Ja jos ei ymmärrä, niin jo on ihmeellinen mies. :D

Kyllä se siitä, rohkeesti vaan otat asian esiin :hug:[/QUOTE]

Aina kun ollut joku tilanne tai juttu ni olen heti sanomassa et en halua ahdistaa tai et en halua sulle palloa laittaaa jalkaan et kyllä se sen tietää silleen,eri asia muistaako asiaa:D

No,ehkä mä uskallan tiedustella asiaa ensviikonloppuna kun ymmärsin et sillon voitas viettää aikaa enemmän yhessä.

Sit taas jos se on tosimielellä mut iisisti ja mä menen kyselee ni sitten se ahdistuu ja lähtee karkuun,tosin sillä on kuukausi ollut aikaa häipyä eikä ole sitä tehnyt et voihan tostakin ehkä jotain päätellä.

Joo, tuskin se sit mitään karkuun lähtee, vaikka kysyisitkin. Ja voithan sä ottaa sen asian esiin ihan sillei huolettomasti jonkun muun asian lomassa, eikä sillei nyt-istutaan-alas-ja-jutellaan-koko-tulevaisuus-selväksi-kerralla-perkele -tyylillä. :D

Se mies lähtee saletisti kälppimään jos on sanonut että haluaa edetä rauhassa ja sä olet kuukauden tapailun jälkeen heti vaatimassa jotain muuta kun tapailua.
Mihin ihmeeseen teillä on kiire kun suhteessa on mukana lapsiakin?Eikö vois ihan rauhassa tapailla ja katsella sen kummempia sitoumuksia että kiinnostaako se toinen ihyminen loppupeleissä niin paljon että on sen takia valmis vuosikausien uusperhehelvettiin.

[QUOTE="akka";26843381]Se mies lähtee saletisti kälppimään jos on sanonut että haluaa edetä rauhassa ja sä olet kuukauden tapailun jälkeen heti vaatimassa jotain muuta kun tapailua.
Mihin ihmeeseen teillä on kiire kun suhteessa on mukana lapsiakin?Eikö vois ihan rauhassa tapailla ja katsella sen kummempia sitoumuksia että kiinnostaako se toinen ihyminen loppupeleissä niin paljon että on sen takia valmis vuosikausien uusperhehelvettiin.[/QUOTE]

No minä en ole tottunut tälläseen tapailuun,aina oon heti ruvennut seurustelemaan joten tää on mulle outo tilanne eikä vähiten siksi et mukana on lapsia. Mä nyt tiedän mitä haluan ja jos tää tapauilu jatkuu ties miten kauan ni mä tulen satuttamaan itteni ja sitä ei kyllä nyt jaksaisi yhtään. Toki mä ymmärrän sitä et se haluaa edetä rauhassa mutta kyllä tässä nyt joku "varmuus " olis kiva saada.

Yhteistyössä