Milloinkahan mies meinas kertoa mulle :o :// vessanpyttykortsun jälkimaininkeja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt taas harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt taas harmaana

Vieras
Mä luulin avaavani laskun, ku valkoisen kirjekuoren aukaisin. Olikin ilmoitus että miehen sterilisaatiopaperit on saapuneet sairaalaan, ja asia käsittelyssä. Mulle mies ei oo kertonut mtn. Tosin yhden riidan jälkeen, ku mies sanoi että hän ei aio yhtään lasta tähän taloon tehdä mä sanoin sille et steriloikoot itsensä. Mä epäilen että ei aiokkaan kertoa mulle. Onko tää jatkoa sen mustasukkaisuudelle, kaikki kai muistaa sen vessanpyttykortsujupakan ja sen jälkeiset ajat

Kerro sitten täällä kertooko mitään.Minusta toimii väärin,tuosta minusta pitäisi keskustella.Eipähän ukon tarvi miettii siittiikö jonkun paksuksi.Hyvin hoitaa hommansa salaa.Kieroa.Sitten vaan panemaan

Mun mielestä mies toimii tässä ihan fiksusti. Jos ei halua enää lapsia, niin silloin hänen kannalta ainoa keino varmistaa se on on sterilisaatio. Jos nimittäin pelkää, ettei suhun voisi luottaa.. Tietysti itsekin putoo vähän tohon samaan kuoppaan, jos sulle kertomatta toimenpiteeseen menee, mutta mun mielestä sulla ei oo kyllä paljoakaan tohon sanomista..

Mies epäili mua pettämisestä, ku vessanpytystä löyty kortsu. Mä en tiedä kuka sen sinne oli laittanut (mulla murkkuikäisiäkin, samoin veli käymässä) Lopulta mies sai päähänsä että oon puuhaillut oman veljeni kanssa :o Pyytänyt useasti anteeksi, kertonut väsymyksen ja erinäköisten paineiden aiheuttaneen nuo ajatukset. Mut toi panee miettiin, että epäileekö se mua yhäkin. Ikinä en ole pettänyt enkä edes flirttaile kenenkään kanssa, enkä myöskään esim käy ravintolassa tms.

Toivottavasti mies muistaa että pussien tyhjenemiseen menee n puolvuotta. Ja toistan: en ole ikinä millään tavalla antanut aihetta epäillä että pettäisin. Jos ei keskusteluja kaupanomistajan kanssa keskellä kauppaa lueta pettämiseksi

Meillekin on tullut ilmoitus sairaalasta (Tays), että paperit ovat saapuneet sinne ja kutsu operaatioon tulee kahden kuukauden sisällä. Ei ollut kyse sterilisaatiosta. :)

Myös meille on tullut sairaalasta ilmoitus, että paperit ovat saapuneet ja kutsu tulee myöhemmin. Kutsu tuli 7 kk myöhemmin, kyse miehen sterilisaatiosta ja paikka Peijas.

Siis ilmeisesti tuo paperi tuli miehesi nimellä? Musta toimit kyllä itse todella lapsellisesti ja törkeästi, jos meinaat piilottaa paperit. Oikeestaanhan tuota kirjettä et ois saanut edes avata, jos se miehellesi hänen nimellään tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja Hannah:
Siis ilmeisesti tuo paperi tuli miehesi nimellä? Musta toimit kyllä itse todella lapsellisesti ja törkeästi, jos meinaat piilottaa paperit. Oikeestaanhan tuota kirjettä et ois saanut edes avata, jos se miehellesi hänen nimellään tuli.

Mä auon laskut, ja laitan ne järjestykseen, ja se on tähän asti miehelle sopinut hyvin. Tuo tuli samankaltaisessa ikkunallisessa kirjekuoressa, ja avasin sen luullen sen olevan lasku. Ja jos mies aikoo multa salata noin tärkeän asian, ni mäkin voin vähän venyyttää omaa oikeuskäsitystäni. Mut tästälähtien katson tarkemmin että avaamani kuoret on tosiaan laskuja, en haluakkaan tämmösiä yllätyksiä pohdittavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hannah:

Mä auon laskut, ja laitan ne järjestykseen, ja se on tähän asti miehelle sopinut hyvin. Tuo tuli samankaltaisessa ikkunallisessa kirjekuoressa, ja avasin sen luullen sen olevan lasku. Ja jos mies aikoo multa salata noin tärkeän asian, ni mäkin voin vähän venyyttää omaa oikeuskäsitystäni. Mut tästälähtien katson tarkemmin että avaamani kuoret on tosiaan laskuja, en haluakkaan tämmösiä yllätyksiä pohdittavaksi.

Mä en auo mitään vaikka näkis selvästi että on laskuja, ellen ole niistä miehen kanssa jokaisesta erikseen puhunut. Kirjesalaisuus on kirjesalaisuus..

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Minkä ihmeen vuoksi pitää miehen kirje jemmata? Ja sitä paitsi oma on kroppansa. Jospa aikoi kertoa kun on ajan saanut.

Koska mä odotan että kertooko toimenpiteestä itse, vai aikooko salata sen multa kokonaan. Perimmäisiä syitä sterilisaatioon mietin. Mut muuten kyllä saa mun puolesta steriloidakkin itsensä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Minkä ihmeen vuoksi pitää miehen kirje jemmata? Ja sitä paitsi oma on kroppansa. Jospa aikoi kertoa kun on ajan saanut.

Koska mä odotan että kertooko toimenpiteestä itse, vai aikooko salata sen multa kokonaan. Perimmäisiä syitä sterilisaatioon mietin. Mut muuten kyllä saa mun puolesta steriloidakkin itsensä

No, ehkä mies piilottaa sähkölaskun ja huomautuslaskut ja katsoo, aiotko hoitaa ne, ennen kuin sähköt katkaistaan. Aikuistu nyt ihmeessä...

Meillä taas molemmat aukovat laskuja, mä yleensä. Yhteinen talous, yhteiset menot, yhteiset laskut. Kirjeet on asia erikseen. Itselleni ois ollut kyllä helpompi ku en ois tiennyt mitään koko sterilisaatio-hankkeesta

Yhteistyössä