Milloinka on aika jättää lapselta apupyörät pois?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

***

Vieras
Katselin tänään kun tuo meidän pian 4vuotias ajeli hiekkatiellä. Että harvemmimpa nuo apparit edes ottaa maahan kiinni.
Kaarteissa vaan se toinen puoli auttaa ettei kaadu kun vauhdilla menee.

Mies vielä nostanut niitä pikkuhiljaa ylemmäs... apupyöriä siis.


Että jokohan se olisi aika koettaa ilman. Vai antaakko ajella vielä tämä syksy apupyörillä ja sitten enskeväänä katsella tilannetta uusiksi.

Missä vaiheessa te olette jättäneet apupyörät pois?
 
No tyttö alkoi ajaa ilman apupyöriä keväällä, vähän ennen 5v synttäreitä.. Ja poika halusi silloin myös apparit pois, ja alkoi sit heti ajaa ilman, ikää oli tuolloin vähän reilut 3v. Eli tosi yksilöllistä milloin on tasapaino kunnolla kehittynyt... :)
 
meillä poika hieman ennen 5v synttäreitä ja tyttö 4.5v. Likka olisi varmaan aiemmin mutta pyörä oli talvisäilössä.
Ihan hyvä ikä teillä nyt ottaa ja jos on samanlainen talvi kun viime vuonna niin sitähän voi pyöräillä koko talven.
 

Yhteistyössä