?
***
Vieras
Katselin tänään kun tuo meidän pian 4vuotias ajeli hiekkatiellä. Että harvemmimpa nuo apparit edes ottaa maahan kiinni.
Kaarteissa vaan se toinen puoli auttaa ettei kaadu kun vauhdilla menee.
Mies vielä nostanut niitä pikkuhiljaa ylemmäs... apupyöriä siis.
Että jokohan se olisi aika koettaa ilman. Vai antaakko ajella vielä tämä syksy apupyörillä ja sitten enskeväänä katsella tilannetta uusiksi.
Missä vaiheessa te olette jättäneet apupyörät pois?
Kaarteissa vaan se toinen puoli auttaa ettei kaadu kun vauhdilla menee.
Mies vielä nostanut niitä pikkuhiljaa ylemmäs... apupyöriä siis.
Että jokohan se olisi aika koettaa ilman. Vai antaakko ajella vielä tämä syksy apupyörillä ja sitten enskeväänä katsella tilannetta uusiksi.
Missä vaiheessa te olette jättäneet apupyörät pois?