Ä
"äiti"
Vieras
Milloin vauvalta olisi hyvä saada yösyötöt pois?
Hän on nyt vajaa 7kk ja käytössä kaikki ateriat. Oon jonkun aikaa yrittänyt etten imetä yöllä mut ei siitä tahdo tulla mitään
Vauva ollut vajaa 4kk asti todella huono nukkuja. Herää jatkuvaan ja huutaa aivan kaarella. Tutilla saattaa muutmaksi minuutiksi rauhottua. Huutaa, pyörii, ähisee ja puhisee. Nukutan omaan sänkyyn mut sit otan viereen kun ei sinne rauhotu sitäkään mitä viereen.
Huudatus yöllä tuntuu kurjalle. Isommatkin tahtoo herätä vaikka eri huoneissa nukkuvatkin. Sit tulee herkästi laitettua tissi vauvalle suuhun. Imee kyl kuin ois nälkä mut tahtoo myös olla et nukkuis vaan tissi suussa. Selkä itsellä aivan jumissa näistä tissi tuttina unista
Miten ihmeessä saan yöt rauhallisimmiksi? Väsynyt olen jo kovn
Hän on nyt vajaa 7kk ja käytössä kaikki ateriat. Oon jonkun aikaa yrittänyt etten imetä yöllä mut ei siitä tahdo tulla mitään
Huudatus yöllä tuntuu kurjalle. Isommatkin tahtoo herätä vaikka eri huoneissa nukkuvatkin. Sit tulee herkästi laitettua tissi vauvalle suuhun. Imee kyl kuin ois nälkä mut tahtoo myös olla et nukkuis vaan tissi suussa. Selkä itsellä aivan jumissa näistä tissi tuttina unista
Miten ihmeessä saan yöt rauhallisimmiksi? Väsynyt olen jo kovn