Milloin yleensä pidetään polttarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syysmorsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syysmorsian

Vieras
Kuinka paljon ennen häitä?
Itse olen tuleva morsian ja mietin vaan että kuinka paljon ennen häitä pitää alkaa "varautumaan" että viikonloppuna on polttarit? (kaaso siis on jo sanonut että hän järjestää polttarit)

No morsion jonka kaaso olen polttarit on 2 viikkoa ennen häitä, toisen kaverin polttarit oli 5 viikkoa ennen häitä ja tuon kolmannen kesämorion polttarit oli 8 viikkoa ennen häitä.

Eihän sun niitä polttareita varten mitään tartte tehdä. Vai tunteeko kaaso kaikki jotka toivot mukaan polttareihin?

Jos kaaso on luvannut järjestää polttarit, niin mun mielestä sun olis hyvä tehdä lista nimistä/puh.nro henlköistä jotka haluat polttereihin. Samaan listaan laita päivät jotka sulle eivät sovi missään tapauksessa. Kaasolle on helpompaa järkätä kivoja polttareita sulle ja vastaavasti kukaan sun kavereista ei jää kutsumatta vain sen takia ku ei tiedetty että sen haluut sinne. Samoin jos suunnittelet jotain vkl reissua niin kerro ajankohta kaasolle ja kysy suoraan voinko mennä.

Mulla on kahdesti ollut polttarit. Molemmilla kerroilla olen, kaason pyynnöstä, hänelle listan antanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Mintti:
Eihän sun niitä polttareita varten mitään tartte tehdä. Vai tunteeko kaaso kaikki jotka toivot mukaan polttareihin?

Jos kaaso on luvannut järjestää polttarit, niin mun mielestä sun olis hyvä tehdä lista nimistä/puh.nro henlköistä jotka haluat polttereihin. Samaan listaan laita päivät jotka sulle eivät sovi missään tapauksessa. Kaasolle on helpompaa järkätä kivoja polttareita sulle ja vastaavasti kukaan sun kavereista ei jää kutsumatta vain sen takia ku ei tiedetty että sen haluut sinne. Samoin jos suunnittelet jotain vkl reissua niin kerro ajankohta kaasolle ja kysy suoraan voinko mennä.

Mulla on kahdesti ollut polttarit. Molemmilla kerroilla olen, kaason pyynnöstä, hänelle listan antanut.

Juu olen antanut kyllä listan polttariseurueesta. Mulla vaan juttuja (mm. omat säännölliset lääkkeet) mitkä pitää olla aina mukana, eli en voi lähteä ihan tuosta noin vaan kesken kauppareissun tms ilman mitään varustusta. Eli pitää olla sitten joko kaaso informoinut miestä varustamaan mulle tarvittavan mukaan, tai sitten itse tietoinen tästä ajankohdasta :D

No inffoo kaaso lääkkeistä. Kerro kaasolle, että olet kyllä valmis milloin vaan rientoihin, mutta muista sitten että mun lääkkeet pitää ottaa mukaan. Anna pakollisista mukaan otettavasta lääkkeistä lista kaasolle.

Yhteistyössä