Milloin yleensä ostatte joululahjat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
yleensä on mennyt aika viime tinkaan, 24.12 on yleensä ollut kivoja tarjouksia.
nyt olen jo aikaisin liikenteessä, pari autosettiä on jo hankittuna ja ukolle lahjaideat kytättynä. ajattelin vielä ostaa veronpalautuksista muumikoneen ja guitar hero-setin ja tietty ukolle jotain... mutta kutkuttaa ajatus silti käydä vielä aattoaamuna shoppailemassa :)

Ostin tänä vúonna syystarjouksista :)
Esim. 2 lahjaa ( kristallivaaseja ) 70% alennuksella!!! kultasepänliikkeestä. Nyt tuollaisia alennuksia turha hinkua :D
Kun miettii esim. että vaasin ovh. hinta oli 76? ja siitä miinustetaan 70%.. ei jää pal mitään. Sitten ostelin muistakin kaupoista kivat aletuotteet syys -lokakuussa.

Aloittelen jo hyvissä ajoin kun sopivaa löytyy.Aattona en ole ikinä hankkinut mitään.Paras joululahjan osto oli pari vuotta sitten heti joulun jälkeen...Ostin pojalle valmiiksi seuraavaksi jouluksi pari pyjamaa.Tutan pyjamia sai ihan parilla eurolla =) :attn: Nyt on ostettuna pehmeitä paketteja ja pari kovaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
nyt olen jo aikaisin liikenteessä, pari autosettiä on jo hankittuna ja ukolle lahjaideat kytättynä. ajattelin vielä ostaa veronpalautuksista muumikoneen ja guitar hero-setin ja tietty ukolle jotain... mutta kutkuttaa ajatus silti käydä vielä aattoaamuna shoppailemassa :)

Kuka menee vielä aattona ostoksille???!! Never heard...
Mä en edes haluaisi enkä enää jaksaisi. Aatto on pyhitetty rauhoittumiseen !!

Yleensä on mennyt joulukuun "paremmalle" puolelle..
Mut aattona en koskaan kauppoihin rynnisi, never ever! :xmas:
Tänä vuonna aion olla aikaisessa, huomenna oon menossa jouluostoksille, jospa jo sais hyvän saaliin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja joulumamma:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

Kuka menee vielä aattona ostoksille???!! Never heard...
Mä en edes haluaisi enkä enää jaksaisi. Aatto on pyhitetty rauhoittumiseen !!

Aattona on julmetusti miehiä liikenteessä :D Ja se myyntityö on paljon helpompaa sillon kun ne on tyytyväisiä, jos vaan löytävät jonkun lahjan, hinnasta riippumatta.

Heti joulun jälkeen aloittelen, kun tulee sopivaa vastaan. Viimeisiä sitten tulee hankittua, kun on pakko saada paketit postiin ongelmallisille tapauksille. Lego ostelin alkusyksystä varastoon, kun sai kaikki puoleen hintaan, ryysistä oli lelukaupassa, mutta säästöjä tuli reilusti. Suklaat kannattaa hakea aattona puoleen hintaan, tosin harvempi kauppa viime aikoina on niitä halvalla myynyt.

Osa on tullut jo hankittua.

Muutama pitäisi vielä ostaa. Hyvissä ajoin ennen aattoa kuitenkin kaikki hommattu. Jouluviikolla voi tehdä sitten vielä muutaman heräte lahjaostoksen :D

Yhteistyössä