Milloin voi antaa maissinaksuja vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaupassa niitä yks päivä näin ja tuli mieleen, että poika saattais vaikka tykätä siintä että saa ite laittaa jotain suuhun :) Hän on pari viikkoa vajaa 6kk nyt. Kurkkua olen antanut siten, että pidän siintä ite kiinni ja hän "lutskuttaa" sitä suussa ja alhaalla on jo kaksi hammasta niin niillä yrittää jo vähän ottaa kurkun palasta kiinni :) niin mutta nyt asiaan, mites noi maissinaksut? :D

annoin muistaakseni ensimmäisen kerran puolen vuoden iässä suurin piirtein. Ne on siitä mukavia että sulaa suuhun..tai mihin tahansa märkään. Poika tykkäsi meillä kovasti...äiti ei niinkään siitä sotkusta mitä joskus tuli. :D

Meillä syödään oikeestaan vaan maissia :) poika on niin nirso tapaus, että ei meinaa muut soseet upota. Maissivellikin on ollut jo kauan käytössä :) eli huomenna voisin kipasta sit ostamaan niitä ja katsoa miten poika niistä tykkää :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
minä oon kans miettiny voisko jo!
haittaako jos ei ole hampaita? vauva kuitenkin on jo yli puoli vuotta

Mun mielestä tuo hampaattomuus ei mitään haittaa, ne sulaa kuitenkin imiessään!! Eli jos maissi on kuitenkin jo ruokavaliossa niin voi antaa!! On muuten meidänkin 10kk ikäisen pojan herkkua nuo naksut.. söis vaikka puolipussia kerralla jos antais.. :D

Yhteistyössä