Eli ei saa pelkällä rakastelulla? :OKyllä minun nainen saapi oon ennen kuin ruvetaan kunnolla..
Ei ku juteltiin tuhmia.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24603319:Hehheh, kunnon "jyystöä" ja samalla juttelitte viikon tapahtumia?
Tottunut siihen että nainen pitää lämmittää kunnolla, niin ei tule ongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja Isä;24603327:Eli ei saa pelkällä rakastelulla? :O
mä tulkitsisin ton arieksen vastauksen niin et se tuottaa sen O:n eka muilla keinoin ja sit vielä toiseen kerran ihan sillä ite aktilla. Tai toi olis ainaki erittäin mukavaaAlkuperäinen kirjoittaja Isä;24603327:Eli ei saa pelkällä rakastelulla? :O
susta tulee aina vaan kiinnostavampi moni mies vaan syöksyy pääasiaan eikä ymmärrä noista esileikki ja lämmittely jutuista mitään.Tottunut siihen että nainen pitää lämmittää kunnolla, niin ei tule ongelmia
Meillä mä ainakin saan aina eka ja vika/samaan aikaan sitten ukon kanssa. Molemmista tää on oikein mainio järjestely.mä tulkitsisin ton arieksen vastauksen niin et se tuottaa sen O:n eka muilla keinoin ja sit vielä toiseen kerran ihan sillä ite aktilla. Tai toi olis ainaki erittäin mukavaa
Hieman pakon sanelema asia.. nainen on rentona vasta ensimmäisen orgasmin jäljiltä, niin sitten voidaan alkaa itse "rakasteluun"mä tulkitsisin ton arieksen vastauksen niin et se tuottaa sen O:n eka muilla keinoin ja sit vielä toiseen kerran ihan sillä ite aktilla. Tai toi olis ainaki erittäin mukavaa
toi on muuten jännän tärkeä asia joillekin (miehille ja naisille), että esileikin aikana nainen laitetaan tulemaan. naiset hei, oonko ainoa jota ei enää orgasmin jälkeen huvita edes viiden minuutin jyystö? uusintakierrosta ei siis tähän lasketaKyllä minun nainen saapi oon ennen kuin ruvetaan kunnolla..