Milloin viimeksi olette harrastaneet seksiä

• Viestiketjun aloittaja "mari"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24603319:
Hehheh, kunnon "jyystöä" ja samalla juttelitte viikon tapahtumia? :D
Ei ku juteltiin tuhmia. :p
Mä en tykkää pelkästä jyystöstä, pitää olla muutaki. Sen verran harvinaista herkkua nykyään tuo, että ei sitä kannata pilata liialla kiireellä ja "jyystämisellä". :)

• Tykkää
Reactions: HraHuu
mieleni tekevi
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24603327:
Eli ei saa pelkällä rakastelulla? :O
mä tulkitsisin ton arieksen vastauksen niin et se tuottaa sen O:n eka muilla keinoin ja sit vielä toiseen kerran ihan sillä ite aktilla. Tai toi olis ainaki erittäin mukavaa :p ;)

Aries 78
mä tulkitsisin ton arieksen vastauksen niin et se tuottaa sen O:n eka muilla keinoin ja sit vielä toiseen kerran ihan sillä ite aktilla. Tai toi olis ainaki erittäin mukavaa :p ;)
Hieman pakon sanelema asia.. nainen on rentona vasta ensimmäisen orgasmin jäljiltä, niin sitten voidaan alkaa itse "rakasteluun" :)
Ja mikä sellainen seksi on jossa nainen ei saa nopeammin ja useammin mitä mies ;)

"vieras"
Tuli noista origameista mieleen, et usein itselle kiihottavampaa ja nautinnollisempaa on itse akti kuin orgasmi. Ja juu jostain syystä orgasmin jälkeen ei tee enää mieli jatkaa jyystöä.

pikkuinen nainen
Mustan miehen kanssa viimetiistaina mutta koko ajan sain vetää käteen että hän kykenee yhtymään minuun nyt käteni on vieläkin ihan kipeät väsymyksestä.

Wanha Waimo
Minua jaksaa ihmetyttää tältä palstalta luettuani miten niin monilla pareilla (huomattavasti minua nuorempia joukossa paljon) on niin vähän seksielämää. Ja toisaalta just eilen joku laittoi ketjun että onko 30 vuotta yhdessä olleilla enää seksiä ollenkaan. :D :G D

Non compos mentis
[QUOTE="vieras";24604224]Viikko sitten ja se oli parasta ikinä.

Ihmettelen vaan, että miksi miehet kuvittelee, että samat jutut toimii kaikkien naisten kanssa.[/QUOTE]

Juu, manuaalit on opiskeltu ja sitten pistetään nautintoa tulemaan kuin liukuhihnalta? Mutta tässähän olikin kyse seksistä, ei rakastelusta?

Yhteistyössä