Milloin viimeksi nauroit ihan täysillä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Niin? Millon? Oikeen silleen täysillä.
Ja aihekin ois kiva kuulla. :)

Me naurettiin eilen, 5-vuotias tyttömme juoksi olkkarista isin syliin ja huusi "isi, senkin lemmenkone" :laugh:
Tyttö tarkoitti halikone mutta meni sanat vähän solmuun. :laugh:
 
Tänään kun ajelin kotiiinpäin 150 kilsan päästä. (Haettiin yhden tyttären, hänen vauvansa ja toisen lapsenlapsen kanssa poika koulultaan kotiin viikonlopun viettoon)

Oltiin kai vähän väsyneitä kaikki, kun läppä pysytteli koko ajan alatyylisenä ja jotakuinkin hervottomana.

Esim. pykäsimme ostoslistaa jouluviikoksi ja tytär joka sitä läppärillä kirjoitti listasi ostettavat kategorioittain: maitotuoteet allekkain, vihannekset allekkain, hedelmät , jomat, kuivaelintarvikkeet...
-"Mutta mihinkäs se muna sitten pannaan?"
puuskahti tytär jossain vaiheessa ja sai pikkuveljensä parahtamaan, että "Äiti! Tuo on jo 23-vuotias. Eikö sinun olisi korkea aika kertoa sille kukista ja mehiläisistä?!"
 
Ihan täysillä... Joskus tässä lähipäivinä kai, en nyt oikeen muista.

Mun huumori on kai ihan omituista, mut mä en löytäny siitä gölgi ketjusta mitään niin hauskaa... :confused:
 

Similar threads

Yhteistyössä