Milloin vauva vaunuista rattaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä siirsin neitin yhdistelmien rattaisiin vähän turhan aikaisin, ei olisi pitänyt, kun kerta koppaan mahtui. Jätkän kanssa olin maltillisempi, tosin koppa jäi nyt ukolle tosi nopeaan pieneksi. Matkarattaat oli likalla myös, enää en hanki, en kokenut niitä kovinkaan näppäriksi missään, ennemmin olivat hankalat lähinnä.. Ajattelin, että jätkä saa kesärattaiksi scootterit, ja ne menee sittenkin kun on jo vähän turhan painava paketti noiden ceroxien kanssa. Yhdet ihan avorattaat mulla on, mutt ne ei oikeen vielä vuosikkaalle musta oo kivat, joten säästyvät tarhakuljetuksiin sitten myöhemmälle.

Olinpas yllättynyt tuosta että haukuttiin Gracon matkarattaita. Meillä 03 ostetut Cragon Mirage -matkarattaat ja hinta oli 89 euroa. Eikä kertakaikkiaan mitään vikaa! Ei todellakaan nitise eikä natise eikä ole hajonneet hiukkaakaan mistään, vaikka jo kahdella lapsella ollut käytössä ja kolmannella siirtyy pian. Nyt ostettiin vielä Gracon logico s. turvakaukalo joten saadaan se kaukalokin siihen matkarattaisiin napsautettua.

Hangessa niillä toki ei meno ole jouhevaa, vaikka sitäkin on joskus pakon edessä tullut tehtyä, mutta kaupunkirattaathan ne onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja :
mietin että voisko ½ vuotiaan vauvan laittaa yhdistelmissä siihen ratasosaan kun koppa alkaa käymään pieneksi?

Sama mulla mielessä. Ajattelin vaan, että miten saa siinä nukuttua sitten, kun on tottunut tuohon koppaan. Mutta sitten taas valveilla ei viihdy siellä kopan pohjalla...

Yhteistyössä