Milloin vaihdatte vk-asuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keski-Suomen Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keski-Suomen Satu

Vieras
Olen pienen pojan äippä ja vielä niiin kokematon näissä pukeutumisasioissa joten neuvokaas te minua.
Eli tänäänkin kun pojulla oli talvihaalari päällä, alla vain yksi vaatekerta niin silti oli kotiin tullessa hiestä märkä (ainakin selkä).
Pitäisikö minun nyt vaihtaa välikausipuku nyt vai onko liian aikaista? Joko teillä käytössä?
Jos merkillä mitään väliä niin molemmat reiman, ei tec.
Kiitokset neuvoista etukäteen!

Keski-Suomessa asutaan maaseudulla ja pihassa ei lunta ole juurikaan, muutamia kökkösiä vaan. Tänään olin ite lasten kanssa tuulipuvunhousuissa ja toppiksessa ulkona niin olin läkähtyä vaikka tyyliin seisoin paikallani. Joten meni meidänkin muksujen toppatamineet varastoon.
Meillä lapsilla ihan jotkut halpis vk-asut (lassie tmv) ja sit kurikset siihen päälle. Jos on viileempää, ni sit alle enemmän päälle.

Viikonloppuisin ollaan ulkoiltu vk-asulla parisen viikkoa, mutta tänään otettiin käyttöön myös päiväkodissa. Aamulla kun oli vain pari astetta plussalla, laitettiin collegepuku sukkisten ja ohuemman trikoopaidan päälle. Iltapäivällä oli collegepuku välistä pois.

Keski-Suomessa myös, vaihdettiin jo ennen pääsiäistä. Aamuisin alle vaan enemmän vaatetta, voi sitten päivän lämmetessä vähentää..... (eskarilainen + hoidossa oleva lapsi)

Yhteistyössä