milloin uudelleen raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja angelina
  • Ensimmäinen viesti
katiaana
se on se ikkäero mikä tuntuu parhaimmalta...
meillä kaikilla 3lla 3v ja minusta hyvä.

kaverillani 2v ja sen mielestä paras... :)

toisella kaverillani taas 5v.......

mulla ja siskollani 13v ja äitini mielestä erittäin hyvä niin.... =)

:wave:

Meillä jätettiin ehkäisy pois kun esikoinen oli 4 kk ikäinen. Periaatteena oli, että tulee yli vuosi ikäeroa. Tytöille tuli loppuviimein ikäeroa 1 v 7 kk kun ei ihan heti tärpännyt. Hyvä näin, en yhtään pienemmällä ikäerolla olisi näitä halunnutkaan (nytkin piti tulla eroksi 1,8 v, mutta kuopus päätti syntyä pari viikkoa ennen laskettua aikaa) nyt kun paremmin asiaa mietin. Näille nykyisille ja meidän ehkä tulevalle iltatähdelle suunnitelen noin 5 vuoden ikäeroa eli haluaisin olla kotona kun tytöt lähtevät kouluun...

Meillä toivottiin toista lasta heti ensimmäisen syntymän jälkeen ja ikäroksi tuli 1v5kk (ekat mensut tuli imetyksen loputtua ja sit tärppäs) ja kolmas on tervetullut myös heti kun vaan...imetän vielä ja kuopus on nyt 6kk. :heart: =)

meillä toivottaan lisää lapsia (toinen lapsi) ennen kuin esikko täyttää 3 (nyt 1v 2kk), vielä ei olla kuitenkaan ehkäisyä jätetty pois.. ehkäpä tuossa keväämmällä.. :heart:

vauvakuume on ollut jo puolisen vuotta, onneksi mies on tähän asti vähän jarrutellut, että ei ihan kahta vauvaa olisi yhtä aikaa.. :)

meillä esikoinen on jo 4v2kk ja uusi tulokas syntyy heinäkuun alkupuolella,ikäeroa siis tulee jonkun verran. Olin niin pitkään sitä mieltä,että en halua kuin yhden lapsen,mutta tulinkin toisiin ajatuksiin. Parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaa. Esikoisen kanssa pääsee jo melko helpolla,mutta katsotaan kuinka mustasukkainen hän sitten osaa olla. Aika näyttää.

äitivm76
Esikoinen oli 1v3kk kun raskaustesti näytti taas plussaa. Eli kahden vuoden ikäero meidän naperoilla. Kolmas tehdään vasta sitten kun esikoinen aloittaa koulun, jos tehdään ollenkaan.

ja meidän kahdella kauhulla on ikäeroa päivälleen 11kk, joka mun mielestä on loistava ikäero. ainaki suurimman osan ajasta.
haluaisin sen kolmannen myös pienellä ikäerolla, korkeintaan 3v, mutta katsotaan.... =)

niin, ainoa miinus noin pienessä ikäerossa oli raskauden tuomat vaivat kun en nedellisestäkään ehtinyt toipua. tuntu että nivelet paukku ja liitokset löysty, lopussa selkä ja lonkat oli todella huonossa kunnossa ja kipeät jos olin kauan paikallaan. öisin jouduin herättämään miehen kääntämään mut kyljeltä toiselle, kun itse en pystynyt liikauttamaan jalkoja ollenkaan ilman että häpyliitokseen vihlo niin että vedet tirahti silmiin. :/

Yhteistyössä