Milloin tuo linea negra oikein häviää? Ei ikinä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Synnytyksestä 4kk ja edelleen mun mahaa "komistaa" paksu, ruskea viiva alhaalta rintoihin asti. Ärsyttää, höh. Ei sillä, että olisin kovin hyvässä bikinikunnossa muutenkaan, mutta milloin se viiva oikein siitä häviää?
 
vieras
Mulla se silleen hilseili pois, hitaasti, varmaan vuoden kuluessa. Viimeiseksi lähti navasta. Mutta se lähtee niiden ihokerrosten mukana. Kamala juttu, mikähän toiminto silläkin on, muu kuin naisten kiusa ja riesa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Alkuperäinen kirjoittaja elämänperhonen:
mulla 6 kk synnytyksestä, ja nyt ei enää näy. Tosin mulla oli tosi haalea alunperinkin.
Mulla taas on kun joku olis mustalla tussilla kaynyt piirtamassa ja varittanyt viela navankin... :(
Meillä kaikki nauroi (minä mukaanlukien) mun navalle, ku se näytti oikeasti ihan peräreiältä kun oli mahanahat siinä vielä auttamassa sen navan värityksen kanssa :D
 
"Solina"
ja viiva näkyy edelleen. Mua se ei silti haittaa, kun pidän sitä tosi söpön näköisenä. Lisäksi se muistuttaa mua vauvastamme ja siksikin kannan sitä ylpeydellä. :)
 
Synnytyksestä 4kk ja edelleen mun mahaa "komistaa" paksu, ruskea viiva alhaalta rintoihin asti. Ärsyttää, höh. Ei sillä, että olisin kovin hyvässä bikinikunnossa muutenkaan, mutta milloin se viiva oikein siitä häviää?
mulla oli molemmista pojista kans todella mustanruskea paksu linea negra rintoihin asti,muistaakseni rupes vähitellen katoamaan siinä kun laps oli noin 8kk.nyt mua harmittaa täs raskaudessa (ja viimesiä viikkoja viedään) ettei koko viivaa oo tullu :(
 

Yhteistyössä