Milloin tuli kuukautiset synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skorppan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Skorppan

Jäsen
19.10.2008
98
0
6
Heippa..

Mietiskelin vain että miten kauan noin yleensä kestää ennen kuin menkat alkaa synnytyksen jälkeen? Mulla nyt 3kk ikäinen vauva ja toistaiseksi ei ole vuotoa ollut..

Että mitenkäs teillä muilla?

Sehän riippuu niin monesta asiasta, ei ole mitään "normaalia aikaa". Itsellä alkanut aina vasta kun olen lopettanut imetyksen, eli ekojen lasten kanssa kun ovat olleet yli vuoden, ja nyt kun vielä imetän kolmatta (1,5 v.) niin ei ole menkat vielä alkaneet. Ja mukavaa on, inhoan menkkoja, joten nautin täysillä nyt kun ovat poissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Sehän riippuu niin monesta asiasta, ei ole mitään "normaalia aikaa".

Näin juuri.

Itselläni alkoi vauvan ollessa 2½ kk, täysimetyksestä huolimatta. :kieh:
Tosin tähän mennessä niitä on ollut kahdet, joten kovin epäsäännölliset tuntuu olevan ja niukat. Vauva on nyt 6kk.

Mä olen ollut imettämättä vajaa kolme kuukautta eikä ole vieläkään näkynyt... Ikävä ei ole, mut vähän ihmetyttää et mitäs mitäs, kun muilla aika nopeasti kierrot startanneet! |O Baby siis nyt 5kk... :heart: Kai se on kohta alettava testaileen, jos ei muutakaan keksi :whistle: :p

ekas kanssa kun hään syntymästä oli vuosi vasta silloi tulivat eli kun töihin menin... kun olin täysin lopettanut imetyksen.. ilmesimmin en ovuloinutkaan silloi myöskään kun imetin (kumittakin mentiin :whistle: ).
Nyt kakkosen imetys käynnissä eikä hilloja näkynyt vieläkään.. x=)X eikä tarvikkaan näkyä vielä mooooneeeen kuukauteen..

Mulla aina kierto startannut imetyksestä huolimatta suht ajoissa,3kk-7,5kk synnytyksestä.
Joskus oon haaveillut et olisi kiva jos pysyiski poissa sen vuoden mut sitten taas vauvakuume yllättänyt ja ihan hyvä kun on alkaneet :D

Yhteistyössä