Milloin TODELLA kypsyt/ olet kypsynyt mieheesi?

Avautumista seuraa...

Jokin aika sitten sairastin rajun noroviruksen, oksensin ja varpuset oli lennelleet kaks päivää ja yötä. Kolmannen päivän aamulla n. klo 10 miehen sisko soittaa että voisi tulla kylään ja mies toivotteli oikein tervetulleeksi tunnin päästä. Ei tullut miehelle mieleen että MÄ en ehkä ihan vielä jaksaisi vieraita. Olin silloin puolessavälissä raskaanakin ja häippäsin vanhempieni luo nukkumaan ja sairastamaan.

Yleisesti ärsyttää lupausten unohtaminen.. Ollaan vaikka sovittu että tehdään illalla yhdessä ruokaa ja katsotaan joku leffa. Mies saattaa soittaa töistä että menee sieltä suoraan kaverin luo pelaamaan ja palailee myöhään illalla |O
 
zx
kun pelaa tuntikausia pokeria buukissa..

ja jos sanon vaikka että 20 min pääst ruoka, ja sit myöh. et valmista, niin kuitenkin istutaan lapsen kans kahestaan pöytään ja mies tulee sit just kun muut noustaan pöydästä :/ toistuu niin saatanan usein. ois kiva yhdes syödä
 
ainakin
Jos kutsuu meille kavereita ilmottamatta mulle mitään. Tulla saa mutta musta olis kiva tietää jos meillä on joku. Kiva tulla iltavuorosta aatellen et ihanaa päästä suihkuun ja nukkumaan mutta sitten täällä onkin kämppä täynnä äijiä ja jotkut vielä pikkutuiterissa ja viipyvät välillä tosi myöhään eikä mies voi sanoa et nyt olis aika lähteä.
 
IhanaValo
Varmaan se ärsyttää eniten kun se jumittaa koneella, on niin keskittynyt johonkin ettei kuule mitään mitä sanon. Sillon tekis mieli heittää vaikka kengällä että hei, kuunteles hetki.

Toinen mikä saa näkemään punasta, on kun se jumittaa vessassa sarjiksen/kirjan kans istumassa. Se kun ei tunnu tajuavan että perheessä on muitakin jotka saattais haluta käyttää vessaa...vois hoitaa hommansa nopeemmin ja lukea voi muuallakin.
 
Anna
Viimeksi meni hermot totaalisesti kun riideltiin tosi rajusti ja suutuspäissään tää sitten otti ja lenti Englantiin vanhempiensa luokse. Lontoosta tuli tekstari että täällä ollaan, muutama päivä menee.

No ei menny, mä lensin seuraavana päivänä perästä.
 
etttt
Mulla menee hermot säännöllisesti miehen aikaavievien harrastusten takia.
Omaa hölmöyttäni kyllä kun olen tuollaisen miehen ottanut; samat harrastukset olivat kehissä jo kun tavattiin.
Vauva (4kk) vierastaa isäänsä kun ei "ikinä" ole iltaisin kotona. Perheeltä pois kaikki harrastuksissa vietetty aika :/
 
huoh
Kun mies on niin järjettömän ehdoton lasten kanssa. Siis jäähy pitää suorittaa tasan kasvot nurkkaan päin ja kädet selän takana. Jäähy alkaa aina alusta jos lapsi heiluu tai vilkuilee. Musta tuo on niin tarpeetonta, mulle riittää, että lapset on jäähyllä paikoillaan miettimässä.
 
Sillo ku se haluaa kalalle eikä voi lähteä kun on jostain saanut päähänsä että minä en päästäisi ja sitten sitä pitää kiukutella.. joo,se on vähän outo joskus :whistle: tai sitten kauhea angsti jostain kalastuskamoista, kun pitää ostaa uusia ja minä en muka anna :eek: "sun mielestä tämä on tietenki ihan turhaa" NO EI OLE, PERKELE, JOS SE TEKEE SUT ONNELLISEKSI JA ON TARPEEN KU SÄ ET MUUTA JUURI HARRASTA, EI ELÄMÄ PELKKÄÄ TYÖTÄ JA PERHETTÄ VOI OLLA! MENE! MINÄ HALUAN JOSKUS OLLA IHAN VAAN RAUHASSA! MENE REISSULLE!

*phuuh* :D
 
ev
Tänään meni hermot viimeksi, tulin töistä ja lepäsin vähän aikaa. Lapset tuli sisälle ja hirvee kiukkuaminen alkoi. Kysyin mieheltä milloin lapset on viimeksi syönyt (yleensä se on kiukkuamisen syy) ja mies sanoo et kuus tuntii sitten. Hän alkaa tekemään ruokaa. Mä räjähdin että annetaan nyt välipalaa ja tehdään ruoka tunnin-parin päähän, ne tarvii nyt sapuskaa eikä enää odotella ruoan valmistumista ja kuunnella kiukuttelua!

Mies ei vaan tajuu tollasii.
 
vieras
Viimeksi tänään meni hermot. Oli jättänyt pyörän auki, jonka käskin lukita eilen. No eipä ollut lukinnut ja pyörä varastettiin viime yönä. Ei ois kuulemma saanut kritisoida tai olla asiasta harmissaan. Ja kaiken huipuksi sitten kehtasi vierl sanoa, että syy on minun, kun minä en sitä pyörää lukinnut..
 

Yhteistyössä