Milloin testata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottoliina11
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ottoliina11

Uusi jäsen
22.02.2011
10
0
1
Minulla nyt kp 25/30 ja minulla on ollut erittäin voimakkaat raskausoireet jo viisi päivää. Pahoinvointia ja palelua, selkäkipua, väsymystä jne..
Olen ollut aikaisemmin raskaana, mutta raskaus meni kesken rv 7+4. ja muistan että tuolloin oli juuri samanlaisia tuntemuksia. Minulla on vahva tunne että olen raskaana.

Milloin voin aikaisintaan testata?

Viimeksi muokattu:
Moi!

Vastaanpa nyt kun aihe on enemmän kuin ajankohtainen :) Minullakin on alla yksi keskenmennyt raskaus ja nyt menossa yrityskierto 1 keskenmenon jälkeen. Ovis oli kp16 tienoilla. Testasin kp25, mutta testi näytti puhdasta negaa. Kp26 en testannut. Kp27 hyvin haalea viiva. Tänään kp28 ja kahdella erimerkkisellä testillä molemmilla haalea, mutta selkeästi nähtävissä oleva viiva.

Ei kai siitä testaamisesta haittaakaan ole, vai? :) Toisaalta jos haluat heti olla varma tuloksesta, kannattaa varmaan odottaa päivään jolloin odotat menkkoja tulevaksi.

Voi, onneksi olkoon haamusta!
Toivottavasti itselläkin onnistaa. Minullakin keskenmeno viime marraskuussa ja nyt ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen kun uskaltauduin taas yrittämään. Että aika lailla samassa tilanteessa ollaan :)

Yhteistyössä