Milloin teillä ollut viimeksi kahdenkeskistä aikaa miehenne kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
tiistaina. oltiin järvellä iskän veneellä ja senjälkeen käytiin kahvilla jne. oli hienoa.
me saadaan kyllä päiviksi lapsia hoitoon ihan kivasti,ehkä n. 1-2 kertaa kuukaudessa. yleensä en itse joudu edes kysymään vaan mun vanehmmat sitä itse ehdottaa.
kiitollinen olen heille!
yöhoitoa kysytään joskus,me ei käydä juomassa mutta joskus on ihana rentoutua. en muista koska ne on viimeks ollut yöhoidossa,oisko ollut helmikuussa. esikoinen käy useemmin ihan yksin mummulassa yökylässä.
 
viivi
Viimeksi olimme toukokuunlopussa kahdestaan leffassa ja syömässä ja seuraavan kerran varmaan parin viikon päästä kun lapsi lähtee viikoksi mummolaan. Minusta se on vain järjestelykysymys tuo kahdenkeskisen ajan saaminen. Meillä on ystäväperhe jonka kanssa on sopimus että tarvittaessa hoidetaan toistemme lapsia vuorotellen ja usein miten vietämme kahdenkeskistä aikaa silloin kun olemme mummolassa käymässä ja lapsi touhuaa isovanhempien kanssa. Jos ei noita vaihtoehtoja olisi niin mll:lta saa päteviä hoitajia joille uskaltaisin pikkulapsenkin jättää (omani on puolitoista ja todellakin voisin jättää)
 
hööm..tais olla tossa joulukuussa 2007 ku oltiin yö kahestaan,
muutama tunti oltiin kesällä 2008 ravintolassa.sit syntykin kuopus ja sen jälkeen ei olla oltukaan...paitsi ens ti. päästään pariks tunniks kahestaan syömään :D
 
Impi
Juhannuksena oli oikein kunnolla kahdenkeskistä aikaa.. sitä ennen toukokuun lopussa.. maanantaina oli vajaa kaksi tuntia siivousaikaa kahdestaan kun anoppi haki lapset hetkeksi kylään..
 
rupina
Meillä ei ole ollut pojan syntymän jälkeen ollenkaan kahdenkeskistä aikaa. Tietysti iltaisin kun poika menee nukkumaan. Ehkä joskus kaipaisi mut meillä ei ole ketään jolle voisi lapsen antaa hoitoon. Toisaalta emme ole pahemmin kaivanneetkaan.
 
Toukokuussa kun oltiin mun synttäreitä juhlimassa kahdestaan. Ja nyt on taas tuleva viikonloppu, tosin kavereitakin tulee mukaan kun festareille mennään. Ihana äiti mulla kun ottaa pojat hoitoonsa kahdeksi yöksi. Ikinä en ole kahta yötä putkeen ollut ilman poikia. Saa nähdä olenko kotonä yötä vai ryntäänkö äidin luokse tarkastus käynnille... Tyttö taas lähti isänsä kanssa reissuun juuri tänään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Uniriepu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Viimeksi vappuna ja nyt tulevana viikonloppuna,kyllä parisuhdetta pitää hoitaa!! :attn:
Mites hoidat jos ei ole hoitoapua saatavilla? :(
Ei oo hirveen kallista hommata vaikka MLL:ltä lastenhoitaja muutamaksi tuntia.. kyllä sitä hoitoapua jostain saa jos tosissaan haluaa!!!
Kaikki ei halua jättää lapsiaan ventovieraalle hoitoon. :|
Niimpä ja kun kaikki lapset eivät jää vieraan hoitoon ilman että huutaisivat koko hoitoajan :(

Meillä on ollut viimesen vuoden sisään 3 kertaa niin että ollaan käyty ruokakauppaa pidemmällä ilman lapsia. Viime kesänä hautajaiset, syksyllä yhdet häät ja helmikuussa oltiin hotellissa yötä :D
 
Hmm... Tiistaina olivat lapset päiväkodissa ja me kaksin kotona. Päiväkodin ansiosta tuollaisia lyhyempiä vapaita tulee mutta yöhoitoon lapsia ei olla vielä saatu. Tai no, itseasiassa ovat parhaillaankin yötä kotona hoitajan hoivissa mutta me miehen kanssa töissä molemmat.
 

Yhteistyössä