Milloin tämä katkeruus loppuu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hui"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hui"

Vieras
Erosta on jo yli vuosi. Tunnen suunnatonta vihaa entistä miestäni kohtaan. Exäni petti ja valehteli vuosia ja minulla on sen takia mennyt luottamus ihmisiin ylipäätään. Ja nyt exäni on ruvennut seurustelemaan ja jatkaa omaa elämäänsä eteenpäin ja minulla ei ole toivoakaan siitä että voisin aloittaa uuden suhteen, saatikka sitten rakastua. Tänään tuli sitten mieleeni että kuinka kauan tätä vielä kestää, voiko tästä oikeasti päästä yli! Olen ihan poikki :( Terapiassa olen käynyt jo useamman kuukauden mutta eipä tunnu oikein olevan apua siitäkään...

voi että :hug: tiedän niin tunteen koska olen ollut samassa tilanteessa neljä vuotta sitten. vasta nyt olen alkanut eheytymään siinä määrin että voin kuvitella joskus olevani parisuhteessa. minulla myös samanlainen tausta että ex petti useita kertoja :(

minun neuvoni sinulle on että anna itsellesi aikaa, pura ne kaikki tunteet ulos, kirjoita, tee mielikuvaharjoituksia ja käy siellä terapiassakin koska vaikket nyt uskoisi sen auttavan niin vuoden päästä olet eri mieltä. kokemusta on siitäkin nimittäin. se katkeruus loppuu siinä vaiheessa kun olet saanut viimeisetkin vihantunteet purettua ulos itsestäsi, sitten alkaa paraneminen.

en ole koskaan itse tajunnut miten suhteesta toiseen voi hyppiä ihan tosta noin vain mutta minunkin lähipiirissäni on semmosia tyyppejä. eivät ole koskaan tainneet sitten rakastaa...

jaksamista sinulle ap, kyllä aurinko vielä paistaa ja rinnassa tuntuu kevät mutta älä yritä pakottaa sitä tunnetta itsellesi koska sitten otat takapakkia. tunnet sen kyllä kun olet katkeruudesta vapaa ja voit taas iloita aivan kaikesta :hug: :heart:

mistä ap tiesit että mies pettänyt useita kertoja? Kertoiko joku vai kertoiko mies vai mistä näit merkkejä siitä? Kuvitteletko nyt vain pettämiset suhteen aikana? Mutta tietty jos todisteet siitä olemassa niin aika paska mies ja varmaan voi tehdä saman uudestaankin.

Olisinkin kuvitellut. Mies siis lopulta itse myönsi pettäneensä, ennen tätä jaksoi todella kauan kieltää kaiken, väitti minua vainoharhaiseksi ja hulluksi, kunnes sitten eräs nainen kenen kanssa oli ollut kertoi minulle mitä oli tapahtunut, näytti myös tekstiviestejä mitä mieheni oli laitellut. Tämän jälkeen mies sitten itsekkin myönsi ja selvisi että näitä naisia oli useampikin kenen kanssa oli pelaillut :( Välillä menee ihan kohtalaisesti, mutta nyt kun sain tietää miehen uudesta suhteesta vihantunteet nousivat taas pintaan. Ystäväni kertoi että mies käy tämän naisen kanssa yhteisillä tuttavillammekin, joten nyt joudun koko ajan pelkäämään että milloin nään heidät jossain yhdessä.... Eniten suututtaa juuri tuo että mies jatkaa toisen kanssa elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut ja itse olen vieläkin ihan rikki.